Collaborations

Víctor M. Alfaro. Departamento de Automática. Escuela de Ingeniería Eléctrica. Universidad de Costa Rica. San José, Costa Rica.

Orlando Arrieta. Departamento de AutomáticaEscuela de Ingeniería EléctricaUniversidad de Costa RicaSan José, Costa Rica.

Pedro Balaguer. Dep. d'Enginyeria de Sistemes Industrials i Disseny. Universitat Jaume I. Castellón, Spain.

Juan J. Gude. Department of Automatic Control. Faculty of Engineering – ESIDE. University of Deusto. Bilbao, Spain.

Reza Katebi. Electronic and Electrical Engineering. Industrial Control Centre. Royal College Building. Glasgow, United Kingdom.

Manuel de la Sen. Departamento de Electricidad y Electrónica. Facultad de Ciencia y Tecnología. Universidad del País Vasco. Spain.

Sigurd SkogestadDepartment of Chemical Engineering. Norwegian University of Science and Technology. Trondheim, Norway.

Antonio Visioli. Dipartimento di Ingegneria dell'Informazione. Facoltà di Ingegneria. Università degli Studi di Brescia. Brescia, Italy

Weidong ZhangDepartment of Automation. Shanghai Jiaotong University. Shanghai, P. R. China.