Sergi Olvera Maneu

Estudiant predoctoral
Nota biogràfica:
Body:

Nascut a Maó (Menorca) el 1995. Graduat en Veterinària per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) el 2018 i president del Consell d'Estudiants de la mateixa durant el curs acadèmic 2017-2018. Membre representant d'estudiants a la comissió de qualitat i seguiment acadèmic de la Facultat de Veterinària UAB durant els cursos 2016-2017 i 2017-2018.

Durant el  2016-2018 ha col·laborat amb el departament de Sanitat i Anatomia Animals de la UAB en diversos projectes i també ha sigut col·laborador dins el marc del conveni de recerca entre la Universitat Autònoma de Barcelona i la fundació Oceanogràfic de la Comunitat Valenciana basat en la recerca, desenvolupament i validació de nous indicadors de benestar en la fauna marina. Durant els cursos 2016-2017 i 2017-2018 ha realitzat dues estades a la unitat equina de la Facultat de Veterinària a la Universitat de Hèlsinki dins el marc del programa UAB Exchange programme.

Des del setembre del 2018 compta amb una beca predoctoral de personal investigador en formació (PIF) per a la realització de la tesi doctoral en benestar animal sota la direcció del Dr. Manel López Béjar en l’equip de recerca ERPAW (Endocrinology, Reproductive physiology and Animal Welfare Research Group). El seu principal àmbit de treball és el benestar animal, concretament el benestar en cavalls utilitzats per a usos recreatius.