Tesis doctorals i treballs de recerca

• Pagés Mimó,Adrià. Evaluación de resultados del programa formativo de conducción segura como medida penal alternativa. Directors: Mercè Jariot i Josep Montané.
  • Peregrino, A.Avaluació i seguiment de la inserció sociolaboral dels joves internats en els centres residencials d’acció educativa de la província de Lleida”. Directors: Mercè Jariot i Josegina Sala
  • Sánchez Marín, S., Montané i Capdevila, J., & Jariot, M. (2013). Evaluación de las competencias profesionales de los formadores en la aplicación del programa de Sensibilización de Infractores para una Movilidad Segura. Directors: Montserrat Rodríguez i Josep Montané.
  • LópezGarcía, Carme.  Avaluació del Curs de Seguretat Viària fonamentat en el model de canvi d’actitud en les escoles de conductors a Catalunya. Un camí per esdevenir autoescoles de qualitat.   Directors: Montserrat Rodríguez i Josep Montané.