Tesis i treballs de recerca

Tesis doctorals

En curs:

Flores Arancibia, Iván. Títol del projecte: “Filosofía del Entre”. Data prevista de defensa: Setembre 2015

Yuan, Dianfei. Títol del projecte: “Heidegger, Kant y el problema del tiempo”. Data prevista de defensa: 2016

Defensades:

Mendoza-Canales, Ricardo. "Edmund Husserl: Phantasia e imaginación".

Director: Jesús Adrián-Escudero

Data de lectura: 04/12/2015

Kuffer Dinerstein, Paula. “Escribir Historia significa dar su fisonomía a las cifras de los años. De Benjamin a Sebald a través de la Historia: En torno al testimonio y la representación”

Director: Jesús Adrián Escudero; Co-directora: Begonya Saez Tajafuerce

Data de lectura: 27/06/2011

Tesines de Màster

(2012) Mendoza Canales, Ricardo. El devenir del pensamiento. Conocimiento y ontogénesis en la filosofía de Gilbert Simondon. Màster Universitari en Filosofia contemporània: tendencies i debats. Universitat Autònoma de Barcelona. Tutor: Jesús Adrián Escudero

(2009): Paula Kuffer, La escritura de la historia: tiempo y memoria en la obra de Walter Benjamin. Diploma de Estudis Avançats (DEA). Antic Programa de Doctorat en Filosofia. Universitat Autònoma de Barcelona. Tutor: Jesús Adrián Escudero.

(2008) Gómez Mancera, Jorge. Michel Foucault y el problema de la subjetividad. Màster Universitari en Filosofia contemporània: tendencies i debats. Universitat Autònoma de Barcelona. Tutor: Jesús Adrián Escudero.

(2008): Vanessa Díaz Crespo,El concepto de voluntad en Schopenhauer. Diploma de Estudis Avançats (DEA). Antic Programa de Doctorat en Filosofia. Universitat Autònoma de Barcelona. Tutor: Jesús Adrián Escudero.

(2004): Marta Figueras,La genealogía del concepto de tiempo en Heidegger. Diploma de Estudis Avançats (DEA). Antic Programa de Doctorat en Filosofia. Universitat Autònoma de Barcelona. Tutor: Jesús Adrián Escudero.