I Seminari de Formació i Treball

10 febrer, 2014

El divendres 6 de Juny 2014 es celebrarà el I Seminari de Formació i Treball, organitzat pel grup EFI, a la Sala de Juntes de la Facultat de Ciències de l'Educació (UAB). El Seminari va especialment dirigit a docents i investigadors en formació i treball, per tal de crear un espai de debat i per compartir recursos i coneixements.

Al llarg del matí hi haurà una primera conferència a càrrec de Mercè Vilaroig, coordinadora pedagògica de la Universidad Corporativa Asepeyo, sobre el paper del professional de la formació en les organitzacions; seguida per dos grups de treball (a escollir-ne un entre els dos) dedicats a l'intercanvi d'experiències entre els i les participants, coordinats per Carolina Fernández-Salinero de la Universidad Complutense de Madrid i Xavier Úcar de la UAB. Finalment, Pilar Pineda i Carla Quesada donaran una ponència sobre les tendències de recerca que s'estan desenvolupant actualment en l'àmbit de la formació i el treball.

La inscripció està oberta des d'ara fins al 16 de Maig. Tot i així, les places són limitades, así que convé realitzar aviat la inscripció.

El preu de la inscripció és de 50€ per a professionals i de 35€ per a estudiants de postgrau (tots dos preus amb cafè i dinar inclosos). Per inscriure's, cal:

1. Realitzar l'ingrés corresponent al següent compte bancari de Catalunya Caixa: 2013 0692 85 0201507715 (IBAN: ES42 2013 0692 85 0201507715; BIC: CESCES BB XXX), posant en concepte el nom i cognoms del participant i "Seminari FyT";
  2. Escanejar el rebut de l'ingrés i completar el registre mitjançant el formulari d'inscripció.

Si vols més informació, pots consultar el programa o odeixar un missatge a la secció de contacte. També et facilitem informació sobre allotjament

Unes imatges de Barcelona, a vista d'ocell: vídeo