IV Foro Alianza para la FP dual

Els dia 3 i 4 d'Octubre, Pilar Pineda i Anna Ciraso van participar un any més en el Fòrum anual de l'Aliança per la FP Dual, a Màlaga, esdeveniment co-organitzat per la Fundació Bertelsmann i el Grup Bosch, amb la col·laboració de la Diputació de Màlaga.

Formació per a TETFund (Nigèria)

Els dies 21, 22, 23 i 24 de maig dues persones de l’equip EFI-UAB, la Pilar Pineda i la Berta Espona, van viatjar a Dubai per dur a terme una formació sobre avaluació de la formació contínua a l’equip de recursos humans de la fundació TETFund de Nigèria.

Col·laboració amb la Universitat Santiago de Chile (USACH) i participació al I Seminari Nacional d'Educació Contínua de les universitats xilenes

La 1º setmana de setembre 2017 Pilar Pineda va realitzar una estada a la USACH, amb diferents activitats com l'assessorament a les unitats de Planificació i Innovació docent, la impartició de la ponència 'Tendències en l'educació continua avui' al Seminari Nacional d'Educació Contínua de les Universitats Xilenes, i l'organització d'un taller per a professionals sobre 'Avaluació dels resultats de l'educació contínua'.

III Foro de la Alianza para la FP Dual

Els dies 4 y 5 d'Octubre, Pilar Pineda i Anna Ciraso van participar al III Foro de la Alianza para la FP Dual, coorganitzat per la Fundación Bertelsmann i la Fundación Bankia, a València. Amb més de 300 participants d'empreses, centres educatius i institucions, va ser una ocasió única per intercanviar experiències, coneixements, visions i debatre perspectives de futur de l'FP Dual, entre molts dels actors implicats.

El projecte EAPC 17 "L'emprenedoria com a estratègia per millor el talent en les Administracions públiques" es posa en marxa després de la primera reunió d'equip

El passat 8 de Febrer els membres de l'equip del projecte EAPC17, finançat per l'Escola d'Administració Pública de Catalunya, es van reunir per assenyalar el seu inici oficial.

Closing the gaps? Differential accountability and effectiveness as a road to school improvement

Els dies 27, 28 i 29 de Setembre 2016, Anna Ciraso (membre del grup EFI) va participar al congrés EARLI SIGs 18 and 23 Joint Conference, organitzat pel Centre for Educational Measurement i el grup de recerca Large-scale Educational Assessments (LEA) a la Universitat d’Oslo (Noruega).

VET Development Symposium: Current Situation and Development of Further Education and Research in Vocational Education and Training in Sub-Saharian Africa

Els dies 23, 24 i 25 Agost 2016 es va celebrar a Windhoek (Namibia) el VET Development Symposium, organitzat per la Universitat de Rostock (Alemanya) i acollit per la Universitat de Ciència i Tecnologia de Namibia (NUST).

3E Conference - ECSB Entrepreneurship Education Conference

Being Enterprising: Entrepreneurship, Education and Engagement

Els dies 11, 12 i 13 de Juny de 2016 es va celebrar el Congrès 3E a Leeds, (Anglaterra), en el qual va participar Carla Quesada del grup EFI juntament amb membres del CEES (Centre for Enterprise and Entrepreneurship Studies) i d’altres institucions.

16th Biennal Conference EARLI 2015

Towards a reflective society: synergies between learning, teaching and research

Èxit del I Seminari de Formació i Treball organizat pel grup EFI

El divendres 6 de juny de 2014, a la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona, va tenir lloc el I Seminari de Formació i Treball organitzat pel grup d'investigació EFI. En aquesta trobada van assistir-hi 23 persones que treballen aquest àmbit tant des de la universitat com des d'empreses privades i administracions públiques.

Pàgines