Closing the gaps? Differential accountability and effectiveness as a road to school improvement

4 febrer, 2017

Els dies 27, 28 i 29 de Setembre 2016, Anna Ciraso (membre del grup EFI) va participar al congrés EARLI SIGs 18 and 23 Joint Conference, organitzat pel Centre for Educational Measurement i el grup de recerca Large-scale Educational Assessments (LEA) a la Universitat d’Oslo (Noruega).

Al congrés va, confluir els membres de la European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI), de dos grups d’interès: Educational Effectiveness (SIG 18) i Educational Evaluation, Accountability and School improvement (SIG 23).

Durant els 3 dies, es van abordar diferents qüestions com: els factors que afecten l’efectivitat de les escoles i l’ensenyament; l’avaluació a gran escala d’escoles, programes i sistemes educatius; els models teòrics sobre les relacions entre avaluació educativa, rendició de comptes i millora escolar; el disseny d’avaluació externa i sistemes de rendició de comptes per a escoles i docents; mètodes empírics, especialment per realitzar avaluacions diferencials.

S'està mostrant IMG_2562.JPG
Credits: Øystein Andresen, Centre for Educational Measurement at the University of Oslo (CEMO), Norway

Anna Ciraso va presentar un paper, en coautoria amb Mariana Rebollar i Carla Quesada, titulat: “Developing a model for teacher training effectiveness: transfer of learning factors in school settings”. A la comunicació, es va discutir una anàlisi factorial confirmatòria d’un model de factors de transferencia, amb dades d’un qüestionari administrat a l’estat de Mèxic.

Totes les conferències del congrés están disponibles en aquest link: https://www.youtube.com/playlist?list=PLo5kQm6eTv6YTXnynYyaz5oPRwijAqNWX