El projecte EAPC 17 "L'emprenedoria com a estratègia per millor el talent en les Administracions públiques" es posa en marxa després de la primera reunió d'equip

5 març, 2017

El passat 8 de Febrer els membres de l'equip del projecte EAPC17, finançat per l'Escola d'Administració Pública de Catalunya, es van reunir per assenyalar el seu inici oficial.

La reunió es va realitzar via Skype donada la disparitat geogràfica dels membres: Barcelona, ​​Girona, Palma de Mallorca (Espanya), Leeds i York (Regne Unit). En aquesta reunió, els investigadors van aprofitar per fer una presentació formal de sí mateixos davant el grup i per establir les tasques bàsiques del projecte. Així mateix, la reunió va servir per resoldre dubtes d'execució del treball de camp i per fixar la següent reunió. La segona reunió del projecte EAPC17 es realitzarà el proper 29 de Març a la Universitat Autònoma de Barcelona; en aquesta els investigadors faran un repàs de les tasques realitzades fins al moment i dedicaran part de la reunió a construir el qüestionari, peça essencial del projecte. Finalment, aquesta reunió presencial servirà per iniciar l'organització del Sandpit que es durà a terme a la ciutat comtal a finals de juny o principis de juliol. Mentrestant, els investigadors segueixen treballant en el projecte, realitzant tasques de manera paral·lela i simultània per garantir tant l'èxit de la recerca com la participació de l'Administració Pública de Catalunya com la de Yorkshire.