Carlota Solé i Puig, directora

Carlota SoleCatedràtica de Sociologia.
Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia, Dep. de Sociologia.
Universitat Autònoma de Barcelona.
Directora del GEDIME -UAB
, des de la seva fundació.

Adreça institucional
:

Departament de Sociologia
Facultat Ciències Polítiques i Sociologia
Edifici B
Bellaterra 08193

Correu electrònic: carlota.sole@uab.es
Telf.: +34 93 581 24 18

Llicenciada en Ciències Econòmiques, Universitats de Barcelona i Bilbao. 1961-1967

Diploma in Sociology pel Departament de Sociologia, Universitat de Reading (Anglaterra). Director del curs: Salvador Giner. Curso 1970-1971.

M. Phil. in Sociology (dos anys), Dep. de Sociologia, Universitat de Reading (Anglaterra). Thesis: Theories of Modernization, Supervisor: Dr. A nthony D. Smith.
Transferència del grau acadèmico de M. Phil. al de Ph.D. in History and Sociology. Matrícula conjunta als Departaments de Sociologia i Historia així com de la Graduate School of Contemporany European Studies de la Universitat de Reading. Continuació de la tesis sobre modernització. Comença a investigar sobre el tema de la nova tesis: Industrial Development and Social change in Catalonia, Supervisors: Profs. Hugh Thomas i Stanislaw Andreski. Curs 1973-1975.

Ph.D. Thesis: Class Structure of Catalonia. An empirical Study on Migration and Nationalism, Ph. D. degree exam: 11 de Desembre de 1982, external examiner: Raymond Carr. Examen de doctorat en Ciències Econòmiques, Facultat de Ciències Econòmiques de la Universitat Autònoma de Barcelona, 17 de Març de 1975. Tesis: Aspectes del desenvolupament socioeconòmic. Tribunal de tesis: Drs. Jordi Nadal, Claudi Esteva Fabregat, Lluís Barbé, J.A. González Casanova, Amando de Miguel (ponent). Qualificació: Excel·lent cum laude.

CV Dra. Carlota Solé i Puig actualitzat aquí