Dvd, vídeos i publicacions digitals

Duran, D. (cood.), Carrera, J., Corominas, E., Flores, M., Oller, M., Miquel, E. i Ramírez, M. (2016). Llegim i escrivim en parella i altres programes de tutoria entre iguals. Barcelona: Horsori.

Duran, D. (coord.) (2006) Llegim en parella. Un programa de tutoria entre iguals, amb alumnes i famílies, per a la millora de la competència lectora. [DVD]. Barcelona: Generalitat de Catalunya (Departament d’Ensenyament)

Duran, D. (coord.) (2000). Tutoria entre iguals a l’IES Can Puig. [DVD]. Barcelona: Col·lecció de vídeos Didàctics L’Escola a Casa. Generalitat de Catalunya (Departament d’Ensenyament)

Duran, D. (coord.) (2010). Leemos en pareja [Vídeo]. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): GRAI (UAB).

Duran, D. (coord.), Blanch, S., Corcelles, M., Fernández, M., Flores, M., Kerejeta, B., Moliner, L. i Valdebenito, V. (2011). Bikoteka Irakurtzen. Vitoria-Gasteiz: Servicio Central de Publicaciones del Gobierno Vasco. 978-84-457-3195-5. Disponible des

Bikoteka Irakurtzen (2011)  [Vídeo]. Orditzia: Berritzegune d’Orditzia i GRAI (UAB).

Duran, D. (coord.)(2013) Jornada Estatal sobre Llegim en parella. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): ICE de la UAB

Topping, K. (2002). Tutoria entre iguals. Traducció de D. Duran i A. Iñesta. Col·lecció Pràctica Educativa, 5. UNESCO.