IIª Jornada Estatal de Llegim en Parella

II Jornada Llegim i escrivim en parella i altres programes de tutoria entre iguals

Organització: GRAI ICE-UAB, amb el suport del Departament d’Ensenyament

 

Ens plau poder compartir la publicació digital de la IIª Jornada Estatal sobre Llegim en parella i altres programes de tutoria entre iguals celebrada el passat 5 de maig.

Duran, D. (cood.), Carrera, J., Corominas, E., Flores, M., Oller, M., Miquel, E. i Ramírez, M. (2016). Llegim i escrivim en parella i altres programes de tutoria entre iguals. Barcelona: Horsori.

 

l propòsit d’aquesta II Jornada (la primera es va celebrar el maig del 2012) és compartir les experiències dels centres al voltant del programes educatius del GRAI (Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals), així com donar-los a conèixer a nous centres. Aquest programes ofereixen la possibilitat d’introduir a les aules, d’una manera sostenible, la tutoria entre iguals (mètode d’aprenentatge cooperatiu), amb la implicació familiar, per a la millora de diferents competències.

Llegim i escrivim en parella, en les seves diferents variants lingüístiques en català, castellà i èuscara, focalitzen la seva atenció en la millora de la competència lectora, especialment la comprensió lectora, i la competència en expressió escrita, específicament en el procés de composició de textos.

Reading in pairs se centra en la millora de la comprensió lectora i expressió oral en anglès com a llengua estrangera.

(En)Raonem en parella, centrat enla millora de la competència en resolució cooperativa de problemes matemàtics de l’àmbit quotidià.

 

1. Presentació

2. Programa

 

Campus d'excel·lència internacional U A B