Fundat durant la dècada dels 80, el GREIP (Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües) té un nucli d'investigadores i investigadors experts en l'àrea de les interaccions plurilingües en contextos educatius. Amb els seus 30 anys d'experiència, l'equip s'ha convertit en un punt de referència a tot el món pel que fa a la innovació en l'ensenyament de llengües. Tot i que sempre mantenim un enfocament coherent i sòlid en les nostres investigacions, el GREIP és prou flexible com per establir nombroses i fructíferes aliances, tant a nivell local com internacional, amb individus i altres entitats i equips d'investigació, ja sigui en escoles de primària i de secundària, en educació superior o en entorns educatius no formals. Aquestes col·laboracions han contribuït a l'ampli coneixement de l'equip del GREIP en diferents àrees d'investigació sobre educació plurilingüe i ens ha motivat a continuar amb passió els nostres estudis sociolingüístics etnogràfics col·laboratius, per tal de contribuir a la construcció teòrica i a la innovació en l'ensenyament de llengües, així com per avançar en els coneixements i les pràctiques didàctiques plurilingües i inclusives (vegeu Línies de recerca).

Treballem en col·laboració amb persones expertes de tot el món amb la intenció d'avançar en els coneixements sobre l'educació en el segle XXI. Col·laborem estretament amb els agents més implicats, com són professorat d'educació primària i de secundària, equips directius de centres i responsables de les decisions polítiques educatives. El GREIP està reconegut com a grup de recerca consolidat i de qualitat per part de la Generalitat de Catalunya des de 2005.

Posicionament del GREIP en defensa del model d'educació plurilingüe de Catalunya

 

 

Campus d'excel·lència internacional U A B