Tesis doctorals dirigides
- Masats, Dolors: El discurs dels aprenents d’anglès com a llengua estrangera: Una aproximació interactivista al procés de construcció de tasques comunicatives, sota la direcció de la Dra. Luci Nussbaum.
- Tribunal: Artur Noguerol Rodrigo, Universitat Autònoma de Barcelona (president), Melinda Dooly Owenby, Universitat Autònoma de Barcelona (secretària), Gabriela Prego, Universidad de Santiago de Compostela (vocal), Paul Seedhouse, Newcastle University (vocal), Josep María Cots Caimons, Universitat de Lleida (vocal)
Treballs de recerca dirigits
- Goldsmith, Joshua (2007-2008). Pacing and sequencing within the class hour: A case study of micro- and meso-level timing traits in the foreign language classroom, sota la direcció de la Dra. Melinda Dooly.
- Leite, Camila (2007-2008). El code-switching y language choice en el foro virtual: un estudio de caso, sota la direcció de la Dra. Melinda Dooly.
Llicències d'estudi retribuïdes
- García Coca, Lluís (2008). LES TAC A PRIMÀRIA: El Tractament Integrat dels Continguts de Llengua i Ciències Socials a través del Moodle, sota la direcció de la Dra. Dolors Masats.
- Heras Fortuny, Assumpta (2008). La reflexió metalingüítica en l'aprenentatge de l'expressió escrita al nivell bàsic a una EOI, sota la direcció de la Dra. Dolors Masats.
- González Giménez, Àngela (2008). Organització de centre i treball autònom de l'alumnat. Escriure i llegir amb mètodes de treball. Una metodologia de l'autonomia, sota la direcció del Dr. Artur Nogerol Rodrigo.
- Sanagustín Escario, Alberto (2008). Desenvolupament de les competències bàsiques amb la utilització del còmic mitjançant les TAC, sota la direcció del Dr. Artur Nogerol Rodrigo.