Col·laboren:

  • Victoria Antoniadou, L'Universitat Europeu de Xipre, professora i investigadora en la cognició distribuïda i telecol·laboració.
  • Eva Codó, Departament de Filologia Anglesa i de Germanística de la UAB, especialista en les relacions entre llengua, immigració i exclusió social.
  • Víctor Corona, membre del grup fins a 2013, especialista en identitats plurilingües.
  • Francesca Helm, Universitat de Padova, Itàlia,especialista en comunicació intercultural i mediació digital.
  • Numa Markee, University of Illinois at Urbana-Champaign, EEUU, especialista en el rastreig dels processos d’aprenentatges lingüístics en la interacció.
  • Matilde Martínez Sallés, especialista en l'enfocament per tasques, el disseny i posada en pràctica a l'aula de tasques de interacció oral.
  • Lorenza Mondada, Univertität Basel, Suïssa, especialista en interaccions plurilingües, en l’estudi de la multimodalitat en la interacció.
  • Maria Mont, CEIP St. Jordi, mestre de primària, especialista en l'ús de les tecnologies en l'ensenyament de la llengua estrangera amb alumnat infantil.
  • Robert O'Dowd, Universidad de León, Espanya, especialista en la mobilitat digital.
  • Adriana Patiño, (membre del grup fins a 2011), Southampton University, Regne Unit, especialista en sociolingüística etnogràfica.
  • Randall Sadler, University of Illinois at Urbana-Champaign, EEUU, especialista en el paper dels mons virtuals en els processos d’ensenyament i aprenentatge de llengües.
  • Paul Seedhouse, University of Newcastle, Regne Unit, especialista en la comunicació a l’aula i en contextos professionals.
  • Steve Thorne, Portland University, EEUU, especialista en la teoria de l’activitat i en l’aprenentatge mediat per les tecnologies a l’aula i fora de l’aula.
  • Constanza Tolosa, The University of Auckland, Nova Zelanda, especialista en l'ús de les tecnologies per l'educació de llengües.
  • Vincenza Tudini, University of South Australia, especialista en l'anàlisi de la interacció digital.
  • Virgínia Unamuno, (membre del grup fins a 2011), CONICET, Argentina, especialista en educació plurilingüe en context de minories lingüístiques.
Campus d'excel·lència internacional U A B