Diccionari Enciclopèdia d'educació a la Democràcia (CiCe-DEED)

El projecte CiCe DEED consisteix a crear una col·lecció de ‘e-enciclopèdies’, en diferents llengües europees, sobre com les diferents llengües conceptualitzen idees relacionades amb la ciutadania, la identitat, els individus i els grups socials, especialment en contextos educatius. Les paraules i idees explorades en aquestes enciclopèdies no sempre tenen una traducció exacta, i cada llengua usa els termes relacionats amb aquestes idees de formes diferents. Com els conceptes de ciutadania i identitat són crucials per al projecte europeu, és important que puguem entendre què i com entenen aquests conceptes les persones que parlen diferents llengües europees. Aquest projecte pretén ajudar en aconseguir aquest objectiu.

Projecte

Data inici:
Data fi:
Entitat finançadora:
Comissió Europea (Lifelong Learning Programme)
Universitats que hi participen:
London Metropolitan University (Regne Unit), Institute for Policy Studies in Education (IPSE, Regne Unit), Universitat Autònoma de Barcelona, Hochschule Merseberg (Alemanya), Université de Reims Champagne-Ardenne (França), Université Paul Valéry-Montpellier3 (França).
IP:
Dr. Alistair Ross (London Metropolitan University / IPSE).
Investigadors GREIP que hi participen:
Dra. Melinda Ann Dooly Owenby (coordinadora equip UAB), Claudia Vallejo Rubinstein.

Pàgina web del projecte: http://www.cicedeed.eu/