Docència per invitació

2019:

  • Luci Nussbaum: Seminar: La recerca-acció. Màster en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants, Universitat Autònoma de Barcelona. 15 gener 2019.
  • Melinda Dooly & Emilee Moore: Taller Temàtic: Bringing down borders through ‘techno-pedagogical’ skills. Department of Fachdidaktik Anglistik, Universität Graz (Austria). 15-16 gener 2019.

2018:

  • Maria Mont: Create, Innovate & Communicate in ELT (Flash Training). Associació de Professors d'Anglès de Catalunya (APAC) conjuntament amb Consorci d’Educació de Barcelona i Trinity College London i Associació de Mestres Rosa Sensat. 27 octobre 2018.
  • Melinda Dooly, Emilee Moore & Xavier Fontich: Taller Temàtic:Instrucciones básicas para escribir artículos científicos. Universitat Autònoma de Barcelona. 26 juny 2018
  • Melinda Dooly: Taller Temàtic: Out of the classroom and into the world: Education for the 21st century (Part I); Telecollaborative language teaching: What, why and how? (Part II). University of Cyprus Language Centre, Cyprus. 14 juny 2018.
  • Dolors Masats, Maria Mont & Melinda Dooly: Trobada ICE: Multidisciplinary integrative English projects in primary schools (hosted by Institute de Cìencies de l'Educació-UAB).  27 gener 2018

2017:

  • Melinda Dooly: Taller Temàtic: Preparing teachers for now and the future: What can we do? Centre of Excellence in Teaching, Lee University (Tennessee, EE.UU.). 23 agost 2018.

2016:

  • Melinda Dooly: Seminari: School of Oriental & Asian Studies
  • Emilee Moore: Màster en Llengües Aplicades: Universitat de Lleida
  • Emilee Moore: Master in Professional Language and Intercultural Studies
  • Amparo Tusón: Seminari: Universidad Distrital Francisco José de Caldas, Bogotá, Colombia
  • Amparo Tusón:Màster Universitari de Formació del Professorat de Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes, Facultat de Ciències de l'Educació, UAB
  • Artur Noguerol, Xavier Pascual, Dolors Masats: Equip per reformar el sistema educatiu de l'escola andorrana. Etapa actual: batxillerat.

2015:

  • Melinda Dooly: Seminari en línia: Telecollaboration. Universitat de Groningen, NL. 10 de març de 2015.
  • Melinda Dooly: Taller temàticThe Know-How of e-Networking. VoiceS curs d'educació continuada (Erasmus+). Barcelona, ES. 18-21 de febrer de 2015. 
  • Emilee Moore i Júlia Llompart (GREIP) i Maria Rosa Garrido (grup CIEN):  Taller temàtic inspirat en la didàctica plurilingüe i les pedagogies del Hip Hop. Campus Ítaca 2015, tallers d'idioma anglès.
  • Emilee Moore (GREIP) i Maria Rosa Garrido (grup CIEN): curs de professorat “Rap a l'aula i pedagogies de Hip Hop”, coordinat per Cristina Aliaga, Júlia-Alba Fernández i Gaià i Pau Llonch. Escola d'estiu Rosa Sensat 2015.
  • Emilee Moore (GREIP) i Maria Rosa Garrido (grup CIEN):  Taller temàtic del Hip Hop i Rap. Junior University, Universitat de Vic, juliol 2015.
  • Emilee Moore: Participació en el Màster en Llengües Aplicades, mòdul Educació Plurilingüe i Intercultural, Universitat de Lleida (des del 2015/16).
  • Luci Nussbaum: imparteix docència al mòdul Anàlisi del Discurs I, dins el Màster interuniversitari d’Estudis del Discurs que coordina la Universitat Pompeu Fabra. 
  • Amparo Tuson: Màster Universitari de Formació del Professorat de Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes. Facultat de Ciències de l’Educació UAB, 16 gener-6 febrer de 2015.

2014:

  • M. Martínez, D. Masats, A. Noguerol, L. Nussbaum i R.M. Ramírez:  Taller temàtic“L'avaluació integrada en l'enfocament per competències i com avaluar, en aquest marc, la competència plurilingüe i intercultural” (2 sessions. Presentacions fetes conjuntament amb IRUIF i PERMSEA, Govern d’Andorra). IX Simposi Llengua, Educació i Immigració  “Avaluació: eina de selecció o eina d'equitat”. Universitat de Girona, Institut de Ciències de l'Educació Josep Pallach. Girona, 21-22 de novembre de 2014.
  • Luci Nussbaum, taller temàtic: Comment planifier des projets didactiques pluridisciplinaires et plurilingues?. Jornades 'Education en langues secondes et étrangères', organitzades pel laboratori ASLAN (Universitat de Lió), 8-10 d'octubre de 2014.
  • Laia Canals, Melinda Dooly, Júlia Llompart & Emilee Moore, tallers d' aprenentatge de llengües i literatura: CAMPUS ITACA, Universitat Autònoma de Barcelona (diverses edicions).
  • Melinda Dooly, taller temàtic: Netvaerksprojektet vedr. fremmedsprog i gymnasiet (finançat pel ministeri danès d'educació). 26-29 de març de 2014.
  • Melinda Dooly, taller d'Investigació: Aesthetics & Communication Department, Aarhus University (Dinamarca). PhD Seminar: Research methods in foreign language teaching and learning: Doing research in teacher cognition and computer-mediated collaboration. 26-29 de març de 2014.
  • Melinda Dooly, taller temátic: EACEA funded inservice programme, Universitat Autònoma de Barcelona. Integrated competences for European teachers. Giving voice(s) to culture, identity and diversity in school networking. Workshop: Learning about online interaction. Tools for networking and telecollaboration. 16-20 de març de 2014.
  • Melinda Dooly, taller temàtic: Technology-Enhanced Project-Based Language Learning: An Introduction. School of Humanities, Universitat de Xipre. 13-14 de novembre de 2014
  • Amparo Tuson Máster de Lengua Española, Literatura Hispánica y Español como Lengua Extranjera. Dept. de Filologia Espanyola UAB, 4 d'octubre - 22 de novembre de 2014. 

2011:

  • Amparo Tuson, taller temático: La investigación acción en el aula, organitzat per la Red de lenguaje por la transformación de la escuela y la comunidad,Centro Escolar Morelos, Oaxaca, Mèxic. 9 de desembre de 2011.
  • Dolors Masats i Melinda Dooly, taller temàtic: Ministeri d'Educació i Cultura (Andorra). Seminari: L’avaluació de la competència oral en llengua anglesa a batxillerat (Assessing Oral Competences in English in Secondary School), febrer de 2011.

2010:

  •  Amparo Tuson, taller temático: La investigación en la acción como recurso pedagógico, Cuernavaca, Mèxic, 29 i 30 de novembre i 1 de desembre de  2010)
  •  Amparo Tuson, taller temático: Oralidad y enseñanza de la lengua, Universidad Autónoma de Nuevo León, Monterrey, Mèxic (6, 7 i 8 de desembre de 2010)

2006:

  • Melinda: Dooly, curs d'estiu: DeVos College of Education and Graduate Studies. Teacher College Exchange EUA-EU - Lee University (Tennessee, USA). juliol-agost de 2006.
Campus d'excel·lència internacional U A B