En procés

Tesis doctorals en procés:

  • Cruz Forero, Luz Dary: Material didáctico y estrategias autóctonas: apropiación del componente cultural en la enseñanza de una segunda lengua y extranjera (títol provisional), amb direcció de la Dra. Dolors Masats.
  • Davitova, Nuria: Building bridges: Exploring group roles in multimodal telecollaborative intercultural exchanges (a case study of a group of second and third year university students) (títol provisional), amb direcció de Dra Melinda Dooly, Dr. Randall Sadler (University of Illinois Urbana Champaign) i Dra. Anna Czura (UAB).
  • González Acevedo, Nathaly: A Technology-Enhanced Project-Based Language Learning Action Research (títol provisional), amb direcció de la Dra. Melinda Dooly.
  • Llanes Velasco, Mª del Socorro: Innovación y competencias digitales docentes en la formación inicial del profesorado, amb direcció de la Dra. Dolors Masats.
  • Marjanovic, Jelena: An Ethnographic Inquiry into Autonomous Learning of Preservice Language Teachers in Multimodal Telecollaborative Exchanges  (títol provisional), amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. 
  • Mauricio Gómez-Delgado, Oscar: English as an International Language in Colombia: Experiences of teacher education in the expanding circle (títol provisional), amb direcció de la Dra. Emilee Moore.
  • Miaomiao Zhang: Les narratives digitals en l’ensenyament i aprenentatge de llengües estrangeres (títol provisional), amb direcció de la Dra. Emilee Moore.
  • Montesinos Parrinello, Raúl: El discurso «global», la construcción discursiva del Otro y la re-creación de los hechos: el caso de la exposición del paro antiminero aimara en Perú, amb direcció de la Dra. Amparo Tuson Valls.
  • Özcan, Saliha: Promoting student motivation through technology-enhanced language learning environments (títol provisional), amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. (baixa provisional per maternitat)
  • Pratginestós, Cèlia: Desplegament de la competència interactiva dels aprenents d’un institut de secundària a partir de la participació en propostes didàctiques basades en l’enfocament per projectes (títol provisional), amb direcció de la Dra. Dolors Masats.
  • Robbins, Jackie: Effective online language teacher communication in asynchronous discussion forums  (títol provisional), amb codirecció de la Dra. Dolors Masats (GREIP, UAB) i la Dra. Laia Canals (Universitat Oberta de Catalunya, UOC).
  • Vallejo, Claudia: Diversidad, capital cultural y activo plurilingüe: una aproximación cualitativa al abandono escolar en las aulas multiculturales del siglo XXI (títol provisional), amb codirecció de la Dra. Melinda Dooly i la Dra. Emilee Moore.
  • Wu Jiabi: Exploring the Usability of Virtual Reality and Augmented Reality in Second Language Acquisition títol provisional), amb direcció de Dr. Melinda Dooly i Dr. Randall Sadler (University of Illinois Urbana Champaign).

 

Campus d'excel·lència internacional U A B