En procés

Tesis doctorals en procés de realització:

  • Albines Otero, Javier: La mediación tecnológica en el aprendizaje por tareas: Aprendiendo lengua cuando se aprende a cocinar (títol provisional), sota la direcció de la Dra. Dolors Masats.
  • Cruz Forero, Luz Dary: Material didáctico y estrategias autóctonas: apropiación del componente cultural en la enseñanza de una segunda lengua y extranjera (títol provisional), sota la direcció de la Dra. Dolors Masats.
  • González Acevedo, Nathaly: A Technology-Enhanced Project-Based Language Learning Action Research (títol provisional), sota la direcció de la Dra. Melinda Dooly.
  • Llanes Velasco, Mª del Socorro: Innovación y competencias digitales docentes en la formación inicial del profesorado, sota la direcció de la Dra. Dolors Masats.
  • Marjanovic , Jelena: An Ethnographic Inquiry into Autonomous Learning of Preservice Language Teachers in Multimodal Telecollaborative Exchanges  (títol provisional), sota la direcció de la Dra. Melinda Dooly. 
  • Montesinos Parrinello, Raúl: El discurso «global», la construcción discursiva del Otro y la re-creación de los hechos: el caso de la exposición del paro antiminero aimara en Perú, sota la direcció de la Dra. Amparo Tuson Valls.
  • Knight, Janine: Individual and co-constructed agency in online Task-Based language learning for spoken interaction: how methodological and technological task features shape and are shaped by learner agency, sota la direcció de la Dra. Elena Barberà (Universitat Oberta de Catalunya) i Dra. Melinda Dooly
  • Özcan, Saliha: Promoting student motivation through technology-enhanced language learning environments (títol provisional), sota de direcció de la Dra. Melinda Dooly.
  • Ploettner, Joan: Knowledge building in English mediated higher education contexts, sota la co-direcció de la Dra. Emilee Moore.
  • Úbeda, Elsa: Anàlisi de l'estructura conversacional del discurs de professors i aprenents a l'aula de català com a llengua estrangera (títol provisional), sota la direcció de la Dra. Dolors Masats.
  • Vallejo, Claudia: Diversidad, capital cultural y activo plurilingüe: una aproximación cualitativa al abandono escolar en las aulas multiculturales del siglo XXI (títol provisional), sota la co-direcció de la Dra. Melinda Dooly i la Dra. Emilee Moore.
Campus d'excel·lència internacional U A B