Història

El GREIP es va formar a finals dels anys vuitanta per l'impuls de la Dra Amparo Tuson, i a continuació, va ser coordinat per la Dra Luci Nussbaum fins al 2014. És dirigit actualment per la Dra Melinda Dooly. El grup va ser fundat amb l'objectiu de treballar en l'anàlisi del discurs i d'aleshores ençà s'ha expandit a moltes àrees d'investigació relacionats amb l'ensenyament i aprenentatge de llengües. Des dels seus inicis, el grup ha dut a terme projectes de recerca amb finançament nacional i internacional i ha format nombrosos investigadors en el plurilingüisme i l'educació.

El GREIP ha estat reconegut com a Equip de Recerca Consolidat per l'Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca AGAUR de la Generalitat de Catalunya des del 2005:

Tercera etapa com a Equip de Recerca Consolidat

Data inici: 2014

Data fi: 2016
Entitat finançadora:Agencia de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca - Generalitat de Cataluña 595 SGR 2014
Finançament total del projecte: 30.600€
Dra. Melinda Dooly
Equip de la Universitat Autònoma de Barcelona:
Dra. Eulàlia Borràs Riba, Dra. Laia Canals, Dra. Melinda Ann Dooly Owenby, Dra. Dolors Masats Viladoms, Dra Emilee Moore, Dr. Artur Noguerol Rodrigo, Dra. Luci Nussbaum Capdevila, Júlia Llompart, Dr. Xavier Pascual i Calvo, Dra. Amparo Tuson Valls, Claudia Vallejo.
Dra. Victoria Antoniadou, Universitat Autònoma de Barcelona
Dra. Eva Codó, Universitat Autònoma de Barcelona
Dr. Víctor Corona, Universidad de Baja California, Mèxic
Francesca Helm, Université degli Estudi di Padova, Itàlia
Dr. Numa Markee, University of Illinois at Urbana-Champaign, EUA
Matilde Martínez Sallés, Editora Difusión, Espanya
Dra. Lorenza Mondada, ICAR Research Lab, CNRS, Université Lyon 2, França
Dr. Robert O'Dowd, Universidad de León, Espanya
Dra. Adriana Patiño Santos, South Hampton University, GB
Dr. Randall Sadler, University of Illinois at Urbana-Champaign, EUA
Marta Juanhuix Piqueras, Universitat Autònoma de Barcelona
Dr. Paul Seedhouse, University of Lancaster, GB
Dr. Steve Thorne, Portland University, EUA & Rijksuniversiteit Groningen, Països Baixos
Dra. Vincenza Tudini, University of South Australia
Dra. Virginia Unamuno Kaschapava, Universidad de Buenos Aires, Consejo Nacional de Investigaciones.

Segona etapa com a Equip de Recerca Consolidat

Data inici:

Data fi:
Entitat finançadora:
Agencia de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca - Generalitat de Cataluña 1273 SGR 2009
Finançament total del projecte:
Dra. Luci Nussbaum Capdevila
Equip de la Universitat Autònoma de Barcelona:
Eulàlia Borràs Riba, Víctor Corona Villavicencio, Dra. Melinda Ann Dooly Owenby, Dra. Cristina Escobar Urmeneta, Natalia Evnitskaya, Dra. Dolors Masats Viladoms, Emilee Moore, Dr. Artur Noguerol Rodrigo, Dra. Luci Nussbaum Capdevila, Dr. Xavier Pascual i Calvo, Dra. Amparo Tuson Valls, Dra. Laia Canals, Claudia Vallejo.
Col·laboradors externs:
Dra. Lorenza Mondada, ICAR Research Lab, CNRS, Université Lyon2.
Dra. Adriana Patiño Santos, Universitat Pompeu Fabra, Facultat d'Humanitats.
Dra. Virginia Unamuno Kaschapava, Universidad de Buenos Aires, Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas.

Primera etapa com a Equip de Recerca Consolidat

Data inici:
Data fi:
Entitat finançadora:
Agencia de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca - Generalitat de Cataluña 00330-SGR 2005
Finançament total del projecte:
Dra. Luci Nussbaum Capdevila
Equip de la Universitat Autònoma de Barcelona:
Dra. Eva Codó Olsina, Dra. Melinda Ann Dooly Owenby, Dra. Cristina Escobar Urmeneta, Dolors Masats Viladoms, Dr. Artur Noguerol Rodrigo, Dra. Luci Nussbaum Capdevila, Àngels Prats Pla, Dra. Amparo Tuson Valls, Dra. Virginia Unamuno Kaschapava, Dra. Núria Vilà Miguel
Equip de la Universitat de Lleida:
Dr. Josep Maria Cots Caimons, Dra. Montse Irun Chavarría, Dr. Enric Llurda Giménez, Xavier Martín Rubio
Mònica Molina Domínguez
Universitats que hi participen:
UAB i UdL

Podeu veure aquí les  memòrias de activitats del grup GREIP pels periodes 2009-2014.