L'eveil aux langues dans l'ecole primaire

Projecte europeu d'investigació i innovació pedagògica que pretén crear, experimentar i avaluar materials tant per a la realització de pràctiques docents a l'escola primària com per a la formació del professorat amb la finalitat de contribuir al desenvolupament de les representacions i actituds positives quant a la diversitat lingüística i cultural, i de les aptituds d'ordre lingüístic i metacognitiu que faciliten l'accés al domini de les llengües (maternals, segones llengües i llengües estrangeres).

Projecte

Data inici:
1 de desembre de 1997
Data fi:
1 de desembre de 2000
Entitat finançadora:
Unió Europea. Programa Socrates-Lingua 42137-CP-1-97-FR-Lingua-LD
Investigador principal:
Michel Candelier (Universite Rene Descartes , Paris V)
Investigador principal a la UAB:
Dr. Artur Noguerol Rodrigo
Universitats que hi participen: