2012

PhD Thesis:

Master's degree thesis:

  • Glòria Boldú (2011-2012). Anàlisi d’estratègies participatives a l’aula de llengua anglesa, sota la directed by Dr Emilee Moore.
  • Cuestas Verjano, Aida (2011-2012). Aprenentatge de llengües estrangeres a través d’eines TIC/TAC, directed by Dr Melinda Dooly.
  • Fernández del Viso Román, Vanesa (2011-2012). Project Based Language Learning and Shakespeare. To Teach or Not to Teach? directed by Dr Melinda Dooly.
  • Jingya Zhang (2011-2012). La enseñanza del idioma chino a través de tareas. Una reflexión desde la perspectiva de la investigación-acción, directed by Dr Emilee Moore.
  • Pierpaolo Spagnolo (2011-2012, date of defense: 17/09/2012). A detailed view of how Italian Proficiency as a Second Language is “Officially tested”, directed by Dr Dolors Masats. 
  • Gisela Watson  (2011-2012, date of defense: 14/09/2012). ¿Cómo enseñamos la oralidad? Análisis de las creencias y representaciones asociadas a la enseñanza de la oralidad a partir de una experiencia de reflexión sobre la acción, directed by Dr Dolors Masats.
Campus d'excel·lència internacional U A B