Projectes de recerca finalitzats
- Evaluating and Upscaling Telecollaborative Teacher Education. (EVALUATE)
- Erasmus+ Key Action 3 - Suport a la reforma política, experimentacions en les polítiques europees en els camps de l'educació, la formació i la joventut dirigit per les autoritats públiques principals; 578013-EPP-1-2016-1-ES-EPPKA3-PI-POLICY (2016-2019)
- Preparem als futurs mestres d'anglès per adquirir competències digitals docents i saber-les aplicar en les seves pràctiques: una tasca col·laborativa entre els docents de la universitat, els tutors de les escoles i els propis mestres en formació (2015 ARMIF 00010 ).
- Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca, Generalitat de Catalunya.
- Sabers per a l'Educació en xarxa, la Cognició i l'Ensenyament (KONECT)
- Ministeri de Ciència i Innovació: Proyectos I+D del Programa Estatal de Fomento de la Investigación Científica y Técnica de Excelencia (EDU2013-43932-P); 2014-2018
- La competència plurilingüe, audiovisual i digital com vehicle per a la construcció de sabers en comunitats de pràctica multilingüe i multicultural (PADS)
- Ministeri de Ciència i Innovació: EDU2010-17859 (subprograma EDUC); 2011-2013 (prorrogat fins a setembre de 2014)
- La competència multilingüe dels joves: continuïtats i discontinuïtats entre les pràctiques escolars i les pràctiques d'entorn (DECOMASAI)
- Ministeri d'Educació i Ciència: SEJ2007-62147-EDUC; 2007-2010
- Ciutadans del futur: les preocupacions i esperances dels joves sobre l'Europa actual i qüestions globals (EUROCORES)
- Direcció General de Recerca. Ministeri d'Educació i Ciència - SEJ2007-29191-E/SOCI; 2007-2010
- Competències multilingües en l'ensenyament i l'aprenentatge de continguts curriculars en l'Educació Primària (COMUCOCU)
- Direcció General de Recerca - Ministeri de Ciència i Tecnologia - SEJ2004- 06723- C02- 01; 2004-2007
- Desenvolupament de competències lingüístiques, discursives i socioculturals en llengües autòctones (castellà i català) i estrangeres per part d'immigrants de recent escolarització (DECOLALE)
- Direcció General de Recerca - Ministeri de Ciència i Tecnologia - BSO 2001 - 2003; 2002-2004
- Construcció de competències en l'aprenentatge de llengües estrangeres mitjançant tasques (COCOLALE)
- Dirección General d'Ensenyament Superior - PB96- 1219; 1997-2000
Projectes 6è Programa Marc (Unió Europea):
- Dinàmica del llenguatge i gestió de la diversitat (DYLAN)
- 6è Programa Marc de la Unió Europea - FP6- 2004- Citizens- 4"- 028702- 2; 2006-2011
ARIE:
- Disseny i experimetació d'un model de formació del professorat per a aules de semiimmersió en llengua estrangera
- DURSI: Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació. - 2006 ARIE 10011, 2007 ARIE 00011; 2006-2009
- Tasques col·laboratives i aprenentatges lingüístics i acadèmics en aules "AICLE" inclusives de ciències en llengua estrangera
- DURSI: Departament d'Universitats, Recerca i Societat de la Informació - 2005 ARIE 10056; 2004-2007
Altres projectes:
- Xarxa europea: “Aprenentatge de llengües i mitjans socials: 6 diàlegs clau”
- EACEA - 505107-LLP-1-2009-1-LU-KA2-KA2NW; 2010-2012
- La construcció de la categoria "estranger" en les propostes d'acollida i educació lingüístiques per a l'alumnat d'incorporació tardana al sistema educatiu català
- UAB - Programa Noves Línies de Recerca - PNL2004-38; 2004-2006
- L'educació lingüística en contextos multilingües: perspectives sociolingüístiques
- Programa Ramon i Cajal - Ministeri de Ciència i Tecnologia; 2003-2008
Altres projectes amb col·laboració de membres del GREIP:
- L’apropiació de l’anglès com a llengua global a l’escola catalana: Un acostament multilingüe, situat i comparatiu (APINGLO-CAT).
- Ministerio de Economía y Competitividad: Proyectos I+D del Programa Estatal de Investigación Científica y Técnica de Excelencia (FFI2014-54179-C2-1-P); 2015-2018
- Anàlisi de la relació entre el llenguatge i el cos en la interacció social (Universitat de Basel i la Universitat d’Helsinki)
- In-counters (Universitat de Basel i la Universitat de Hèlsinki)