2015

Melinda Dooly: (conferència inaugural) Telecollaboration and Language Learning: Present Trends and Future Tendencies. Asia-Pacific Virtual Exchange Association, Muroran Institute of Technology, Hokkaido, Japó, 18 de juliol de 2015.

Robert O'Dowd (convidat Taula rodona) Interacció digital plurilingüe en l’ensenyament de llengües: experiències i pràctiques en la docència universitària, Universitat Autònoma de Barcelona, 26 de novembre de 2015.

Luci Nussbaum: (conferència inaugural) Becoming plurilingal: Learning with all the languages. Jornades de multiculturalitat i multilingüisme 2014-2015. Universitat Jaume I de Castelló, 30 de gener de 2015.

Júlia Llompart (conferències convidades)

1)       Dynamiques de transmission intergénérationelle des langues des élèves d’origine immigrée à Barcelone. Part del seminari 'Education en langues secondes et étrangères', organitzat pel laboratori ASLAN (Universitat de Lió), 28 de gener de 2015.

2)       Dynamiques de transmissions intergénérationnelles des langues au sein de la famille. Conferència per a l'associació Abrapalabra (Association pour la transmission des langues et l’ouverture à l’espagnol et la culture d’Amérique latine), 30 de gener de 2015.