2017

Articles

Capitols de llibres

  • Antoniadou, Victoria (2017). Collecting, organizing and analyzing multimodal data sets: the contributions of CAQDAS. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 435-450). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.640

  • Antoniadou, Victoria (2017). Recoger, organizar y analizar corpus de datos multimodales: las contribuciones de los CAQDAS. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 451-467). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.641

  • Antoniadou, Victoria i Dooly, Melinda (2017). Educational ethnography in blended learning environments. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 237-263). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.630

  • Antoniadou, Victoria i Dooly, Melinda (2017). Etnografia educativa en contextos d’aprenentatge mixt. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 264-292). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.631

  • Borràs, Eulàlia (2017). Com s’escriu un text de recerca?. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 469-482). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.642
  • Borràs, Eulàlia (2017). How to write a research paper. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 483-496). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.643

  • ​Canals, Laia (2017). Instruments per a la recollida de dades. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 377-389). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.636

  • Canals, Laia (2017). Instruments for gathering data. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 390-401). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.637

  • Corona, Víctor (2017). Un acercamiento etnográfico al estudio de las variedades lingüísticas de jóvenes latinoamericanos en Barcelona. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 151-169). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.626

  • Corona, Víctor (2017). An ethnographic approach to the study of linguistic varieties used by young Latin Americans in Barcelona. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 170-188). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.627

  • Dooly, Melinda (2017). A Mediated Discourse Analysis (MDA) approach to multimodal data. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 189-211). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.628

  • Dooly, Melinda (2017). Una aproximació a dades multimodals amb l’anàlisi del discurs mediat. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 212-235). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.629

  • Dooly, Melinda i Moore, Emilee (2017). Introduction: qualitative approaches to research on plurilingual education. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 1-10). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.618

  • Dooly, Melinda i Moore, Emilee (2017). Introducció: enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 11-20). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.619

  • Dooly, Melinda; Moore, Emilee; Vallejo, Claudia (2017). Research ethics. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 351-362). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.634

  • Dooly, Melinda, Moore, Emilee i Vallejo, Claudia (2017). Ética de la investigación. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 363-375). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.635

  • Masats, Dolors (2017). L’anàlisi de la conversa al servei de la recerca en el camp de l’adquisició de segones llengües (CA-for-SLA). A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 293-320). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.632

  • Masats, Dolors (2017). Conversation analysis at the service of research in the field of second language acquisition (CA-for-SLA). A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 321-347). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.633

  • Masats, D.,  Juanhuix, M., & Albines, J. (2017). The more I cook, the more I learn: Tracing Claire’s learning itinerary through her participation in four cooking sessions. In P. Seedhouse (Ed.) Task-based language learning in an immersive digital environment: The European digital kitchen (pp. 181-205). Londres: Bloomsbury.

  • Moore, Emilee i Llompart, Júlia (2017). Collecting, transcribing, analyzing and presenting plurilingual interactional data. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 403-417). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.638

  • Moore, Emilee i Llompart, Júlia (2017). Recoger, transcribir, analizar y presentar datos interaccionales plurilingües. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 418-433). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.639

  • Noguerol, Artur (2017). Epíleg. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 497-500). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.644

  • Noguerol, Artur (2017). Epilogue. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 501-504). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.645

  • Nussbaum, Luci (2017). Investigar con docentes. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 23-45). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.620
  • Nussbaum, Luci (2017). Doing research with teachers. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 46-67). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.621

  • Pascual, Xavier (2017). Investigar las propias prácticas docentes a través de la investigación-acción. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 69-87). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.622

  • Pascual, Xavier (2017). Investigating one’s own teaching practices using action research. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 88-105). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.623

  • Tusón Valls, Amparo (2017). Prólogo. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. xiv-xvii). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.616

  • Tuson Valls, Amparo (2017). Prologue. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. xviii-xx). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.617

  • Unamuno, Virginia i Patiño, Adriana (2017). Producir conocimiento sobre el plurilingüismo junto a jóvenes estudiantes: un reto para la etnografía en colaboración. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 107-128). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.624

  • Unamuno, Virginia i Patiño, Adriana (2017). Producing knowledge about plurilingualism with young students: a challenge for collaborative ethnography. A Emilee Moore i Melinda Dooly (Eds), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe (p. 129-149). Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.625

Coordinació de llibres

  • Moore, Emilee i Dooly, Melinda (Coords.) (2017), Qualitative approaches to research on plurilingual education / Enfocaments qualitatius per a la recerca en educació plurilingüe / Enfoques cualitativos para la investigación en educación plurilingüe- Dublín, Irlanda/Voillans, França: Research-publishing.net. DOI: https://doi.org/10.14705/rpnet.2017.emmd2016.9781908416476

Altres publicacions

Campus d'excel·lència internacional U A B