Organització de conferències, tallers, seminaris i sessions de dades

• Xerrada magistral i taller: Cocreant l'aula com un sistema de navegació per a l'aprenentatge de llengües en un entorn natural. (Títol original: Co-creating the classroom as a navigation system for language learning in the wild), 4 de maig de 2017, 17 - 21h. (Més informació). ​
  • Ponents convidades: Investigación en colaboración y educación plurilingüe en Argentina: enfoques multidimensionales: Virginia Unamuno & Carolina Gandulfo, CONICET, Universidad de Buenos Aires, 18 d'abril de 2017.
  • Taula rodona internacionalL'evolució de l'ensenyament de llengües: cap al plurilingüisme i el translanguaging, 6 i 7 d'abril de 2017
  • Sessions de dades:
    • Pràctiques plurilingües en un programa de reforç extraescolar: Claudia Vallejo Rubinstein, estudiant doctoral, Universitat Autònoma de Barcelona (GREIP), 2 de novembre de 2017.
    • Estratègies d'aprenentatge i usos lingüístics entre l'escola i la mesquita: Charo Reyes, estudiant doctoral, Universitat Autònoma de Barcelona (EMIGRA),  9 de març de 2017.
    • Tracking Orientation toward English Mediated Instruction: Joan Ploettner, estudiant doctoral, Universitat Autònoma de Barcelona (GREIP), 16 de febrer de 2017.
    • La Política de comunicació multimodal dels científics a Catalunya: Helena Torres Purroy, estudiant doctoral, Universitat de Lleida, 19 de gener de 2017.

Contribucions individuals (per invitació):​

Seminaris:

• Amparo Tusón: “La Investigación-Acción en el aula de lenguaje”. Maestría en Educación, Universidad Tecnológica de Pereira, Colòmbia, 13 d'octubre de 2017

• Amparo Tusón: “Hablar en el aula: de la conversación espontánea a la oralidad formal”. Maestría en Lingüística, Universidad Tecnológica de Pereira, Colòmbia, 14 d'octubre de 2017.

• Luci Nussbaum: Seminari per a doctorands 'Emergencia de repertorios complejos entre alumnado escolarizado en Barcelona' (en col·laboració amb Víctor Corona) Universitat París-10. 28 d’abril de 2017.

• Luci Nussbaum: Xerrada: Panorama y conceptos.  Conferència inaugural del mòdul: 'Educació plurilingüe: tendències i perspectives per a la recerca. Màster de Recerca en Educació, Universitat Autònoma de Barcelona, 28 de març de 2017.

• Nathaly González (estudiant doctoral, GREIP) i Melinda Dooly: Intermediation with technology for (foreign) language learning: a case study of very young learners (convidades). Seminari i sessió de dades. London Knowledge Lab, University College London, 16 de març de 2017.

Conferències:

• Amparo Tusón: “El aula como escenario comunicativo: una perspectiva crítica”. Universidad de Caldas en Manizales, Colòmbia, 12 d'octubre de 2017; Universidad Tecnológica de Pereira, Colòmbia, 13 d'octubre de 2017.
  • Luci Nussbaum: Conferència inagural 'De la collaboration avec les acteurs du terrain à la recherche collaborative'. École de printemps PETALE 2. Réseau MELangE. Universitat de París-3. 2 de maig de 2017.
  • Melinda Dooly: The Ever-Changing Profession Of Teaching English In An Ever-Changing World. (Keynote Speaker) APAC (Associació de Professors i Professores d'Anglès de Catalunya) 2017 ELT Conference: Teaching English what else? The ins and outs of an ever-changing profession. Universitat Pompeu Fabra, Barcelona, 16-18 de febrer de 2017.
  • Dolors Masats, Laia Canals, Melinda Dooly, Marta Juanhuix, Júlia Llompart, Emilee Moore, Luci Nussbaum i Claudia Vallejo: Quan els aprenents es converteixen en sociolingüistes: algunes mostres de les veus de l’alumnat. (Ponents Convidades) VIII Seminari Internacional: L’aula com a àmbit d’investigació sobre l’ensenyament i l’aprenentatge de la llengua, 26 de gener de 2017.