EVALUATE

El projecte EVALUATE té com a objectiu avaluar l'impacte de l'aprenentatge telecol·laboratiu en els professors en formació en diversos països i regions europeus participants. La telecolaboración, també coneguda com Intercanvi Virtual, implica involucrar els participants en la interacció digital basada en tasques i en l'intercanvi col·laboratiu amb altres aprenents en altres llocs del món a través de les tecnologies de comunicació. EVALUATE forma part del finançament europeu per a projectes que avaluen la pertinència, l'eficàcia, l'eficiència, l'impacte potencial i l'escalabilitat de les mesures de política innovadora mitjançant enfocaments experimentals o semi-experimentals. Les tres actors clau en les experimentacions de polítiques europees són: les autoritats públiques, els investigadors i els grups destinataris.

El projecte estudiarà l'impacte de l'aprenentatge telecol·laboratiu en els professors en formació que participen en més de 20 'partnerships'. La pregunta de recerca que guiarà l'estudi és: "La participació en l'intercanvi virtual contribuirà al desenvolupament de competències que els futurs professors necessiten per ensenyar, col·laborar i innovar eficaçment en un món digital i cosmopolita?".

Projecte
Des de: 17 de gener de 2017
Fins: 30 de setembre de 2019
Entitat finançadora: Erasmus + Key Action 3 (Policy Research Strand)