Què és GREIP?

Fundat durant la dècada dels 80, el GREIP (Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües) té un nucli d'investigadores i investigadors experts en l'àrea de les interaccions plurilingües en contextos educatius. Amb els seus 30 anys d'experiència, l'equip s'ha convertit en un punt de referència a tot el món pel que fa a la innovació en l'ensenyament de llengües. Tot i que sempre mantenim un enfocament coherent i sòlid en les nostres investigacions, el GREIP és prou flexible com per establir nombroses i fructíferes aliances, tant a nivell local com internacional, amb individus i altres entitats i equips d'investigació, ja sigui en escoles de primària i de secundària, en educació superior o en entorns educatius no formals. Aquestes col·laboracions han contribuït a l'ampli coneixement de l'equip del GREIP en diferents àrees d'investigació sobre educació plurilingüe i ens ha motivat a continuar amb passió els nostres estudis sociolingüístics etnogràfics col·laboratius, per tal de contribuir a la construcció teòrica i a la innovació en l'ensenyament de llengües, així com per avançar en els coneixements i les pràctiques didàctiques plurilingües i inclusives (vegeu Línies de recerca).

Som un grup de recerca consolidat que rep subvencions competitives a nivell nacional i internacional. Hem rebut finançament d'AGAUR (Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca) de manera continuada des de 2005:

• 2017: SGR 774 (actual)
  • 2014: SGR 595