Anna Czura

ORCID

Pàgina web

Sóc investigadora, acadèmica i formadora de professors. Els meus interessos d’investigació i ensenyament es centren en l’avaluació de llengües, la competència intercultural, la mobilitat de l’aprenentatge (tant presencial com virtual), AICLE i la política lingüística europea. Abans de començar la meva carrera acadèmica, vaig treballar com a professora d’anglès d’escola secundària. L’experiència de treballar amb grups d’habilitats mixtes va despertar el meu interès en formes alternatives d’avaluació, la qual cosa va resultar en una disertació de doctorat titulada “La influència del tipus d’avaluació en el desenvolupament de l’autonomia en els estudiants de secundària inferior”. Tanmateix, vaig treballar com a professora assistent a l’Institut d’Estudis d’Anglès de la Universitat de Varsòvia entre 2011 i 2019. També treballo com l’experta del Ministeri d’Educació de Polònia que certifica els materials d’ensenyament publicats per a l’ús escolar. He participat en dos projectes amb suport del Centre Europeu de Llengües Modernes a Graz: "PluriMobil: Movilitat per a l'aprenentatge plurilingüe sostenible i intercultural" i "Una matriu de garantia de qualitat per a l'ús del MCER".

Actualment sóc investigadora postdoctoral i becària Marie Curie (MSCA IF) al Departament de Didàctica de la Llengua, la Literatura, i de les Ciències Socials de la Universitat Autònoma de Barcelona. El projecte d’investigació ASSESSnet, supervisat per la Dra. Melinda Dooly, s’enfoca a investigar les representacions i pràctiques dels mestres sobre l’avaluació de llengües en iniciatives de mobilitat virtual a nivell universitari.