Víctor Corona Villavicencio

ORCID

Doctor en Didàctica de la Llengua i la Literatura per la Universitat Autònoma de Barcelona (2012). Ha impartit cursos de metodologia etnogràfica, sociolingüística i educació plurilingüe à la Universitat Autònoma de Barcelona, ​​Universidad Autónoma de Baja California (Mèxic), Universitat Lió 2 i en Paris V Descartes, La Sorbonne.

Va realitzar un postdoctorat al laboratori ICAR de l'Escola Normal Superior de Lió de 2015 a 2017. Els seus interessos d'investigació es relacionen amb les competències lingüístiques en el context de la formació professional, la lingüística de la interacció, les estilitzacions lingüístiques, el contacte de llengües i la construcció identitària.

Va ser investigador postdoctoral "Juan de la Cierva-Incorporació" al CLA de la Universitat de Lleida de juny del 2017 a juny del 2019.