2019: Juliol - Desembre

11 / 07 / 19

Obrim el 2n termini de sol·licitud d’admissió per a la 17a Edició del Postgrau en “Desenvolupament Psicomotor de 0 a 8 anys”

Si vols formar-te com a psicomotricista el pròxim curs 2019-2020 cal que ens facis arribar per correu electrònic el teu CV (amb foto) i una carta/text amb els motius pels quals vols cursar aquesta formació.

Data màxima: 26 de juliol de 2019.

Correu postgrau: pg.desenvolupament.psicomotor@uab.cat

10 / 07 / 19

Obert el termini per presentar comunicacions en les #JornadesPsicoUAB2019 ja tenen pòster!

Les jornades les construïm entre tots i totes. Per aquest motiu, destinem un temps de les #JornadesPsicoUAB2019 a comunicacions d’experiències innovadores o recerques, que enguany abordaran l’adult i la psicomotricitat.

Les comunicacions es presenten en format exposició oral (15 minuts) I prèviament cal lliurar l’experiència innovadora o recerca en format escrit omplint la plantilla establerta (entre 700 i 1000 paraules).

Trobareu tota la informació sobre les comunicacions a l’apartat destinat a elles a la web de les jornades!

Totes les comunicacions acceptades i exposades es publicaran a les actes de les X Jornades amb ISBN. Si ho desitges, pots consultar les actes de les IX Jornades per llegir les comunicacions publicades en la nostra web.

09 / 07 / 19

Ja està disponible la pàgina web oficial de les #JornadesPsicoUAB2019

Les “X Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola” que organitzem des de GREP ja tenen disponible la pàgina web amb tota la seva informació: presentació, converses, tallers, seu...

Fes-li una ullada al programa i tot el que t’ofereix les #JornadesPsicoUAB2019 fent click aquí

08 / 07 / 19

Les #JornadesPsicoUAB2019 ja tenen pòster!

Créixer, construir, acompanyar, compartir, formar-se, jugar... són algunes de les paraules que han inspirat les “X Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola” que organitzem des de GREP i que en aquest edició abordarà la temàtica “L’adult: una presència que acompanya”.

Us hi esperem el 8 i 9 de novembre a la UAB!

07 / 07 / 19

Curs "La Psicomotricitat: eines i recursos per portar-la a la pràctica" al ICE de la UAB.

Del 1 al 5 de juliol el gimnàs de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB s'ha omplert d’aprenentatges i molt moviment amb el curs "La Psicomotricitat: eines i recursos per portar-la a la pràctica" que ha impartir el Xavi Forcadell del GREP.

Aquesta és la segona edició del curs que realitza el Xavi Forcadell a l’Escola d’Estiu que organitza l’ICE de la UAB.

06 / 07 / 19

El GREP participa en el “VIII Congrés Internacional Multidisciplinar de Investigación Educativa”.

La Carol Nieva ha assistit en el “VII Congrés Internacional Multidisciplinar de Investigación Educativa” celebrat el 4 i 5 de juliol a Lleida.

En aquest congrés la Carol Nieva, la Laura Moya, la Lurdes Martínez i el Paco Cortés del GREP han realitzat la comunicació titulada “Evaluación Formativa en los Proyectos de Aprendizaje Tutorados en la Formación Inicial del Profesorado”.

En aquesta comunicació s’han presentat resultats de la recerca que portem a terme respecte als Projectes d’Aprenentatge Psicomotors Co-Tutorats (PAPCo-T) en la docència que realitzem en el Grau d’Educació Infantil a la UAB, concretament sobre l’avaluació formativa que es realitza en aquest projecte de formació docent.

04 / 07 / 19

El GREP ha participat en el “XII Congreso Internacional de Evaluación Formatica en Educación”.

La Lurdes Martínez i a la Carol Nieva del GREP han participat en el “XII Congreso Internacional de Evaluación Formatica en Educación: Buenas prácticas de Evaluación Formativa y Compartida en todas las etapes educatives”, celebrat del 1 al 3 de juliol en Segovia.

En aquest congrés, han presentat dues comunicacions relacionades amb l’adquisició de competències professionals psicomotrius dels futurs/es mestres:

Comunicació 1: “Autoevaluación de competencias profesionales de los estudiantes a partir de proyectos de aprendizaje psicomotores co-tutorados".

Comunicació 2: “Percepciones de estudiantes sobre la tutorización académica de profesorado y el maestro psicomotricista en la adquisición de competencias profesionales”.