Tallers

 

2019

Títol: “Parlem sense parlar”.

Formadors: Lidia Esteban i Núria Franch.

Organitzador: Grup de Recerca en Educació Psicomotriu (2017-SGR-137).

Jornada: X Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola “L’adult: una presència que acompanya”.

Lloc: Facultat Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Data: 9 de novembre de 2019.

Duració: 3 hores.

 

 

Títol: “L’adult com a provocador de transformacions”.

Formadors: Mar Pérez (GREP) i Cristina Agudo.

Organitzador: Grup de Recerca en Educació Psicomotriu (2017-SGR-137).

Jornada: X Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola “L’adult: una presència que acompanya”.

Lloc: Facultat Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Data: 9 de novembre de 2019.

Duració: 3 hores.

 

 

Títol: “L’observació: eina clau del psicomotricista”.

Formadors: Xavi Forcadell.

Organitzador: Grup de Recerca en Educació Psicomotriu (2017-SGR-137).

Jornada: X Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola “L’adult: una presència que acompanya”.

Lloc: Facultat Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Data: 9 de novembre de 2019.

Duració: 3 hores.

 

 

Títol: “Posem en joc a l’adult”.

Formadors: Laura Moya i Lurdes Martínez.

Organitzador: Grup de Recerca en Educació Psicomotriu (2017-SGR-17).

Jornada: X Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola “L’adult, una presència que acompanya”.

Lloc: Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Data: 9 de novembre de 2019.

Duració: 3 hores.

 

 

Títol: “Mou-te, juga i neuroaprèn”.

Formadors: Lurdes Martínez-Mínguez i Paco Cortés Ferrero.

Organitzador: Escola Arrels.

Jornada: I Jornada de Neuroaprenentatge i Innovació educativa de Catalunya.

Lloc: Sala Polivalent de Solsona.

Data: 16 de març de 2019.

Duració: 5 hores.

Web: http://www.escolaarrels.cat/

 

 

2018

Títol: “La psicomotricitat vivencial”.

Formadors: Paco Cortés Ferrero.

Organitzador: CFGS Educació Infantil de l’Institut Figueras Pacheco d’Alacant.

Lloc: Institut Figueras Pacheco d’Alacant.

Data: 9 i 10 d’abril de 2018.

Duració: 10 hores.

 

 

Títol: “Espai exterior des d’una mirada Psicomotriu”.

Formadors: Maite Mas (GREP) i equip docent EBM Can Serra (Cardedeu).

Organitzador: Grup de Recerca en Educació Psicomotriu (2017-SGR-137).

Jornada: IX Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola “Els espais”.

Lloc: Facultat Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Data: 3 de març de 2018.

Duració: 2 hores i 30 minuts.

 

 

Títol: “Espais de creació i moviment com espais de vida”.

Formadors: Lurdes Martínez (GREP) i Gemma París.

Organitzador: Grup de Recerca en Educació Psicomotriu (2017-SGR-137).

Jornada: IX Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola “Els espais”.

Lloc: Facultat Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Data: 3 de març de 2018.

Duració: 2 hores i 30 minuts.

 

2017

Títol: “La psicomotricitat vivencial”.

Formadors: Laura Moya Prados i Paco Cortés Ferrero.

Organitzador: CFGS Educació Infantil de l’Institut Figueras Pacheco d’Alacant.

Lloc: Institut Figueras Pacheco d’Alacant.

Data: 10 i 11 d’abril de 2017.

Duració: 10 hores.

 

 

2013

Títol: “No hay dos sin tres: Rúbricas para el Prácticum”.

Formadors: Lurdes Martínez Mínguez.

Organitzador: Escuela Universitaria Magisterio de Segovia.

Lloc: Universidad de Valladolid.

Data: Setembre de 2013.

Duració: 3 hores.

 

2012

Títol: “Mirar, escoltar i acompanyar als més petits”.

Formadors: Carme Sánchez i Sara Manchado.

Organitzador: Grup de Recerca en Desenvolupament Psicomotor de la UAB (1390).

Jornada: VI Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola “L’observació”.

Lloc: Facultat Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Data: 3 de març de 2012.

Duració: 2h i 15 minuts.

 

 

Títol: “I a mi, qui m’observa?

Formadors: Lurdes Martínez i Xavi Forcadell.

Organitzador: Grup de Recerca en Desenvolupament Psicomotor de la UAB (1390).

Jornada: VI Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola “L’observació”.

Lloc: Facultat Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Data: 3 de març de 2012.

Duració: 2h i 15 minuts.

 

 

Títol: “Observar la relació interactivament”.

Formadors: Josep Rota i Teresa Godall.

Organitzador: Grup de Recerca en Desenvolupament Psicomotor de la UAB (1390).

Jornada: VI Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola “L’observació”.

Lloc: Facultat Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Data: 3 de març de 2012.

Duració: 2 hores i 15 minuts

 

 

Títol: “Veiem les accions, mirem les actituds, observem les intencions”.

Formadors: Gemma Heras i Iolanda Vives.

Organitzador: Grup de Recerca en Desenvolupament Psicomotor de la UAB (1390).

Jornada: VI Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola “L’observació”.

Lloc: Facultat Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Data: 3 de març de 2012.

Duració: 2h i 15 minuts.

 

 

Títol: “El grup d’ajuda escolar: una peça significativa”.

Formadors: Dolors Rovira i Txell Blanco.

Organitzador: Grup de Recerca en Desenvolupament Psicomotor de la UAB (1390).

Jornada: VI Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola “L’observació”.

Lloc: Facultat Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Data: 3 de març de 2012.

Duració: 2h i 15 minuts.

 

 

Títol: “Les famílies entren a la sala”.

Formadors: Manel Llecha i Montse Castellà.

Organitzador: Grup de Recerca en Desenvolupament Psicomotor de la UAB (1390).

Jornada: VI Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola “L’observació”.

Lloc: Facultat Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Data: 3 de març de 2012.

Duració: 2h i 15 minuts.

 

 

2010

Títol: “El joc simbòlic: de la vivència a la conceptualització”.

Formadors: Josep Rota.

Organitzador: Grup de Recerca en Desenvolupament Psicomotor de la UAB (1390).

Jornada: V Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola “El joc”.

Lloc: Facultat Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Data: 13 de març de 2010.

Duració: 2 hores i 15 minuts.

 

 

Títol: “El joc, un motor en l’evolució dels infants”.

Formadors: Gemma Heras.

Organitzador: Grup de Recerca en Desenvolupament Psicomotor de la UAB (1390).

Jornada: V Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola “El joc”.

Lloc: Facultat Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Data: 13 de març de 2010.

Duració: 2 hores i 15 minuts.

 

 

2008

Títol: “Jo i l’espai? ... L’espai i jo?”.

Formadors: Lurdes Martínez i Iolanda Vives.

Organitzador: Grup de Recerca en Desenvolupament Psicomotor de la UAB (1390).

Jornada: III Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola “El cos”.

Lloc: Facultat Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Data: 4 de març de 2008.

Duració: 2 hores i 30 minuts.

 

 

Títol: “El símbol: com transitar d’allò subjectiu a allò objectiu”.

Formadors: Josep Rota.

Organitzador: Grup de Recerca en Desenvolupament Psicomotor de la UAB (1390).

Jornada: III Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola “El cos”.

Lloc: Facultat Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Data: 4 de març de 2008.

Duració: 2 hores i 30 minuts.

 

 

Títol: “Un munt d’objectes”.

Formadors: Montse Anton, Encarna Sugrañes i Berta Puig

Organitzador: Grup de Recerca en Desenvolupament Psicomotor de la UAB (1390).

Jornada: III Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola “El cos”.

Lloc: Facultat Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Data: 4 de març de 2008.

Duració: 2 hores i 30 minuts.

 

 

 

2004

Títol: “Com s’engega una classe de psicomotricitat”.

Formadors: Manel Llecha i Carles Font.

Organitzador: Grup de Recerca en Psicomotricitat de la UAB.

Jornada: II Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola.

Lloc: Facultat Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Data: 27 de març de 2004.

Duració: 2 hores i 30 minuts.

 

 

Títol: “La representació: construir la imatge, construir el pensament”.

Formadors: Lidia Esteban i Katty Homar.

Organitzador: Grup de Recerca en Psicomotricitat de la UAB.

Jornada: II Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola.

Lloc: Facultat Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Data: 27 de març de 2004.

Duració: 2 hores i 30 minuts.

 

 

Títol: “El diàleg corporal als primers anys”.

Formadors: Sara Manchado i Susi Fuster.

Organitzador: Grup de Recerca en Psicomotricitat de la UAB.

Jornada: II Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola.

Lloc: Facultat Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Data: 27 de març de 2004.

Duració: 2 hores i 30 minuts.

 

 

Títol: “La relació terapèutica: acompanyar a l’infant en el seu pas de la subjectivitat a l’objectivitat”.

Formadors: Estrella Masabeu i Josep Rota.

Organitzador: Grup de Recerca en Psicomotricitat de la UAB.

Jornada: II Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola.

Lloc: Facultat Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Data: 27 de març de 2004.

Duració: 2 hores i 30 minuts.

Campus d'excel·lència internacional U A B