Activitat del grup en el curs 2010/11

CURS 2010/11:

21 de setembre del 2010: Presentació del grup.

27 d'octubre del 2010: Sessió de treball a partir del treball "Agroecologia escolar. Una transposició didàctica" de German Llerena, educador ambiental de l'àrea de medi ambient de l'Ajuntament de Sant Cugat i estudiant de doctorat en educació ambiental.

17 de novembre del 2010: Presentació de la Tesi "L'educació per la sostenibilitat a l'ensenyament de la geografia. Un estudi de cas" de Jesús Granados, doctor en didàctica de les ciències socials.

22 de desembre del 2010: Presentació de "L'aprenentatge servei" a càrrec de Pilar Comas, professora del departament de didàctica de les ciències socials a la Universitat Autònoma de Barcelona.

24 de gener del 2011: Presentació de "Les assembles d'hort en l'Agroecologia escolar: anàlisi des d'una perspectiva de gènere" a càrrec de Miren Rekondo, educadora ambiental i estudiant de doctorat de didàctica de les ciències experimentals.

24 de febrer del 2011: Presentació de "Evolució de l'Agenda 21 escola de Sant Cugat des de la perspectiva de l'Agroecologia Escolar" a càrrec de German Llerena, educador ambiental de l'àrea de medi ambient de l'Ajuntament de Sant Cugat i estudiant de doctorat en educació ambiental.

30 de març del 2011: Presentació i discussió sobre el document "Orientacions per la innovació de l'educació per a la sostenibilitat a la Mancomunitat la Plana" a càrrec d'Arnau Amat, educador ambiental i estudiant de doctorat de didàctica de les ciències experimentals.

27 d'abril del 2011: Presentació de "Bases per al disseny de l'agroecologia escolar des d'una perspectiva sociocultural" a càrrec de Mariona Espinet, professora titular del departament de didàctica de les matemàtiques i de les ciències, de la Universitat Autònoma de Barcelona

25 de maig del 2011: Sessió de treball conjunta sobre anàlisi del discurs

12 de juliol del 2011: Dinar i tancament del curs.