Cities Project Barcelona: un estudi internacional de comparació en contextos urbans

El projecte ”Cities  Project Barcelona: Preparant als joves per a les seves transicions formatives i laborals“ és un estudi internacional que analitza els itineraris formatius i laboral de la joventut urbana després de l’ESO. L'objectiu del projecte és aprofundir en el coneixement de com els joves construeixen els seus itineraris, quines eleccions fan i per què. Al mateix temps també pretén ajudar a millorar els processos d’orientació juvenil i d’acompanyament.

L’instrument que ens permet analitzar aquests itineraris és un panel d’estudiants. Aquest es durà a terme durant el curs 2013-2014 amb alumnat que fa 4rt ESO i altres alumnes que facin 16 anys durant l’any 2014 i es farà un seguiment dels mateixos alumnes durant els següents 4 anys.

Podeu veure més informació del projecte en el vídeo següent:

Pots descarregar la carta d'autorització de les famílies al link següent: