Activitats

- Participació de la investigadora Sandra Fachelli al Congrés ALAS, celebrat a Montevideo (8/12/17)

La investigadora Sandra Fachelli del GRET va participar al Congrés ALAS, celebrat a Montevideo entre els dies 3 i 8 de desembre de 2017 al panel “Desigualdades sociales en una perspectiva comparada entre América Latina y Europa. El modelo de investigación de la red INCASI” i al Grup de Treball 9 “Estructura Social, Dinámica Demográfica y Migraciones” presentant el treball elaborat conjuntament amb Raúl Jorrat i Pedro López Roldán anomenat “Análisis comparativo de la movilidad social intergeneracional entre Argentina y España”. Tanmateix, va moderar la presentació del llibre “La equidad y la educación” on José Saturnino Martínez García va exposar les idees i conclusions principals del seu llibre.

- Participació de la investigadora Sandra Fachelli a la trobada UNIMED "RESeaU Méditerranéen pour l’Employabilité. 3ème Visite sur terrain”, realitzada a Barcelona (30/11/17)

La investigadora Sandra Fachelli va participar en la trobada de UNIMED “RESeaU Méditerranéen pour l’Employabilité. 3ème Visite sur terrain” que es va realitzar a Barcelona entre el dia 28 i el dia 30 de novembre de 2017, presentant el resultat del projecte "Reforming Doctorate" liderat per la European University Institution.

- Participació de la investigadora Sandra Fachelli al Seminari Gènere i Migració: mobilitats creuades i dinàmiques transnacionals a la Universitat Complutense de Madrid (24/11/17)

La investigadora Sandra Fachelli va participar en el Seminari Gènere i Migració: mobilitats creuades i dinàmiques transnacionals, presentant el treball "L'efecte de la immigració en la mobilitat social intergeneracional a Espanya" realitzat al costat de Pedro López-Roldán amb motiu de la presentació del Monogràfic de la Revista Espanyola de Sociologia "Migracions i mobilitat social: escalant la jerarquia social en l'espai transnacional".

L'obertura de la trobada, realitzat el 24 de novembre de 2017 a la Universitat Complutense de Madrid, va estar a càrrec del degà de la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia, Heriberto Cairo i de les coordinadores del Monogràfic Laura Oso (UDC) i Almudena Cortes ( UCM).

- El GRET celebra els 30 anys de la seva creació (07/09/17)

El passat 7 de setembre es va realitzar el primer seminari de l'any acadèmic del Grup de Recerca en Educació i Treball (GRET), grup de recerca consolidat del Departament de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona i coordinat per Rafael Merino Pareja, entre les 10: 00 i les 14:00 al seminari C del GRET.

La trobada va finalitzar amb la celebració dels 30 anys de creació del grup de recerca, que va comptar amb la presència dels seus tres membres fundadors: Joaquim Casal, Jordi Planas i Josep Maria Masjuan.

- Participació de la Dra.Helena Troiano a la "Presentació dels resultats de la 6a enquesta d'inserció laboral a les universitats catalanes". (10/07/17)