Jordi Planas

Nascut en 1950, es Catedràtic de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona. Llicenciat en Economia y Doctor en Sociologia. Investigador del GRET (Grup de Recerca sobre Educació y Treball) des de fa 30 anys, essent-ne l’Investigador Principal durant 22. Ha estat professor convidat a les universitats de Toulouse 1 (FR), La Sapienza (Roma IT), CNAM (Paris FR), Londres (UK) i Guadalajara (MX). També ha estat Funcionari Europeu al CEDEFOP (Thessaloniki GR) i Director de Recerca al “Conseil National de la Recherche Scientifique (CNRS)” Francès. Autor de nombroses publicacions (articles, llibres i capítols de llibres) sobre la relació entre educació, formació y treball en català, espanyol, anglès, francès, italià, alemany i portuguès.

jordi.planas@uab.cat