Sandra Fachelli

Doctora en Sociologia per la Universitat de Barcelona. Diploma en Estudis Avançats en Sociologia i Màster en Iniciació a la Investigació en Sociologia (UAB), Màster en Disseny i Gestió de Polítiques i Programes Socials (FLACSO Argentina), Llicenciada en Sociologia per la Universitat Argentina John F.Kennedy.

Investigadora i Task Manager del Projecte INCASI. Professora Associada al Departament de Sociologia de la Universitat de Barcelona i investigadora del Grup de Recerca en educació i Treball (GRET) de la Universitat Autònoma de Barcelona. Coordinadora Docent i professora del Màster en Tècniques d'Investigació Social Aplicada (TISA) i del Postgrau Metodologia per a l'Anàlisi de les Desigualtats Socials (MADES). Principals línies d'investigació: desigualtat, estratificació i mobilitat social, educació superior i treball, impacte de les polítiques socials.

sandra.fachelli@uab.cat