On som?

El Grup de Recerca en Educació i Treball es situa en la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia al Campus Bellaterra de la Universitat Autònoma de Barcelona (aproximadament a 20 km des de Plaça Catalunya).

La forma més ràpida d'arribar és per mitjà dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC). Des de Plaça Catalunya les línies que paren a la Universitat Autònoma de Barcelona són la S6 i la S2 (aproximadament 38 min.). Per arribar a la UAB és necessari adquirir un títol de transport de 2 Zones, que s'ha de conservar fins al final del trajecte, perquè les màquines permetin sortir de l'estació.

Un cop a l'estació de la Universitat Autònoma cal seguir fins a la Plaça Cívica i creuar-la en diagonal cap a la Òptica universitària. Continuar cap al pont de fusta i un cop creuat el pont girar a la dreta. Uns passos més endavant es troba l'entrada de la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia. El GRET s'ubica a l'edifici del costat esquerre, pujant una mica per la rampa.

Un cop a dins de l'edifici és la segona porta del costat esquerre, oficina B3 / -107.