News

Monday, July 2 from 12:30am to 3:00pm,  Seminar B (QC/0015). School of Engineering.

Participation of Prof. R. Suppi in the TVE series on "Sustainable Universe" where researchers from the scientific community answer about some of the major issues of social interest.

Ph.D Dissertation at Auditorium of Engineering School. UAB. Campus Bellaterra. Spain. June 22, 2018.

Experiencias en la Colaboración con los Servicios de Urgencias Hospitalarias by Emilio Luque. IX Seminario de Invierno. CAPAP-H6 Network (Red de Computación de Altas Prestaciones sobre Arquitecturas Paralelas Heterogéneas). February 1 and 2, 2018, Santander. Spain.

• The HPC4EAS research group has organized two new conferences at the School of Engineering.

October 10, 2017, 12:30hr. Auditorium. Computer Science Faculty. Universidad Nacional de La Plata.

Participation of Professors Luque, Rexachs, Suppi and Balladini at Cacic 2017. Universidad Nacional de La Plata. Argentina. October 8-13, 2017.

Dr. Armando De Giusti & Dr. Cristina Madoz. III-LIDI (Instituto de Investigación en Informática). Facultat de Informàtica. Universidad Nacional de La Plata. July 14, 2017

Ph.D Dissertations at Auditorium of Engineering School. UAB. Campus Bellaterra. Spain