News

October 10, 2017, 12:30hr. Auditorium. Computer Science Faculty. Universidad Nacional de La Plata.

Participation of Professors Luque, Rexachs, Suppi and Balladini at Cacic 2017. Universidad Nacional de La Plata. Argentina. October 8-13, 2017.

Dr. Armando De Giusti & Dr. Cristina Madoz. III-LIDI (Instituto de Investigación en Informática). Facultat de Informàtica. Universidad Nacional de La Plata. July 14, 2017

Ph.D Dissertations at Auditorium of Engineering School. UAB. Campus Bellaterra. Spain

"The role of simulation in Big Data processes" by Emilio Luque & Dolores Rexachs. Universidad Nacional de Tierra del Fuego. Usuahia. Argentina. July 5 at 10:00 a.m.

Keynote from Professor Luque & Professor De Giusti.

By Professor Luque. VIII edition of the Winter Seminar CAPAP-H, Universidad Miguel Hernández de Elche, Spain.

21 March, 2017. Facultad de Ingeniería. Universidad Pública en Montevideo, Uruguay.

Dr. Elisa Heymann participated in the NATO Conference at Souda Bay - Chania - HELLAS

Open position of Research Staff in Training (PIF) at HPC4EAS research group, Department of Computer Architecture and Operating Systems, Universitat Autònoma de Barcelona for 3 years doctorate program.