9998

Roca M. Les preguntes en l’ensenyament aprenentatge de les ciències. En Llibre de la Setmana de l’Ensenyament editat per l'Associació de Mestres Alexandre Galí de Terrassa. Medeiros, R.C. & Castells, M. Barcelona: Universitat de Barcelona; In Press.

2015

2014

Castells M, Konstantinidou K, Cerveró JM. Arguments, Values & Beliefs of pre-service teachers discussing about socio-scientific issues. En Research in Biology Education. A selection of papers presented at the 9th Conference of European Researchers in Didactics of biology. Dirk Krüger & Margareta Erkborg 2014. p. 177-198.
Domènech AM, Márquez C. Which perspectives are referred in students’ arguments about a Socio-scientific Issue? The case of Bears’ reintroduction in the Pyrenees. En ESERA 2011 Selected Contributions. Topics and trends in current science education. Bruguière, C.; Tiberghien, A. & Clement, P. Springer; 2014. p. 71-84.

Pàgines

Campus d'excel·lència internacional U A B