Anys anteriors

Cursos d'iniciació a la interpretació per als serveis públics

Oferts per la Universitat de Vic a les borses de traductors i intèrprets de diversos consells comarcals en el marc del Pla de Ciutadania i Immigració, que s'han realitzat segons la demanda dels consells. En total, s'han dut a terme 10 cursos oferts en 6 consells comarcals en el període del 2004 al 2010, amb els continguts següents:

1. Tècniques d'interpretació (mnemotècnia, síntesi, presa de notes, interpretació d'enllaç, traducció a la vista)
  2. Codi deontològic
  3. Simulacions

- Curs d'introducció a la traducció i interpretació per als Serveis Públics, ofert per la Universitat Autònoma de Barcelona, entre desembre de 2005 i gener de 2006 i dirigit a la borsa de traductors i intèrprets del Servei de traducció per a persones nouvingudes del Consell Comarcal del Vallès Occidental.