Judith Raigal

És va graduar en Traducció i Interpretació a la Universitat Pompeu Fabra (2013) i posteriorment va cursar el Màster en Estudis de Traducció (2014) de la mateixa institució. Actualment és doctoranda del Departament d’Estudis Anglesos i Alemanys de la Universitat Rovira i Virgili.

La seva tesi, emmarcada en la interpretació judicial a Catalunya, se centra en analitzar els serveis de traducció i interpretació públics en l’àmbit de la justícia des de l’aproximació de la gestió de riscos. També és professora associada a la Universitat Rovira Virgili de l’assignatura de traducció jurídica que s’imparteix en el Màster en Traducció Professional Anglès-Espanyol.

Des de 2013 treballa com a traductora freelance, especialitzada en documents jurídics. Tradueix de l’alemany, l’anglès i el francès al català i al castellà.