Un Projecte de treball generat a partir de l'escolta d'una música del món

TítuloUn Projecte de treball generat a partir de l'escolta d'una música del món
Publication TypeThesis
Year of Publication2009
AuthorsGonzález, C
Refereed DesignationDoes Not Apply
AdvisorValls, A
Academic DepartmentDepartament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
Number of Pages257
UniversityUniversitat Autònoma de Barcelona
CityCerdanyola del Vallès
Thesis TypeTreball de recerca de Màster
Abstract

En aquesta investigació qualitativa s’analitza com es desenvolupava un projecte de treball a partir de l’escolta d’una música del món i se’n concreten les característiques i potencialitats. Dels resultats se’n desprèn que el binomi músiques del món i projectes de treball esdevé una forma idònia pel tractament d’aquesta tipologia de músiques a les aules: Els projectes de treball propicien l’esperit investigador de l’alumne i l’escolta d’una música del món genera interessos multidisciplinars. Aquests diferents sabers són fonamentals per poder contextualitzar aquest tipus de música, cosa que reverteix a que la seva escolta i comprensió esdevingui més significativa.

URLhttp://ccuc.cbuc.cat/search~S23*cat?/aGonz%7Bu00E1%7Dlez+M%7Bu00E1%7Drquez%2C+Felipe%2C+1942-/agonzalez+marquez+felipe+1942/-3%2C-1%2C0%2CB/frameset&FF=agonzalez+martin+cristina&1%2C1%2C