Seminaris ApS

La Millora de l'Educació a través d'Experiències d'Aprenentatge i Servei

Seminari de la UAB i l'Escola Bellaterra de Cerdanyola del Vallès, 11 de maig de 2017. L'Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu de la UAB vam organitzar un seminari a l'escola Bellaterra de Cerdanyola del Vallès en el que van participar 8 mestres de 5 escoles i 4 alumnes de pràctiques de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB. En aquest seminari vam poder gaudir d'una conferència a càrrec de Roser Batlle, impulsora de l’ApS a Catalunya i arreu, pedagoga i emprenedora social, especialitzada en Aprenentatge-Servei i Comunicació en Públic; i es va presentar un projecte d’ApS realitzat a l’escola Bellaterra pels estudiants del Grau d’Educació Infantil, tutoritzats per la Mequè Edo des de la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB. Aquest seminari s'ha fet i finançat gràcies al programa ARMIF 2015 de l'AGAUR.

*********************************************

Aprenentatge i Servei Solidari

Seminari de la UAB i Escola dels Encants de Barcelona, 3 de maig de 2017. L'Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu de la UAB vam organitzar un seminari a l'escola dels Encants de Barcelona en el que van participar més de 20 mestres de 6 escoles i 7 alumnes de pràctiques de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB. En aquest seminari vam poder gaudir d'una conferència a càrrec del Rafael Mendia, impulsor de l’ApS al País Basc,i coordinador de la Fundazioa Zerbikas: Centre Promotor de l’Aprenentatge Servei Solidari a Euskadi. Aquest seminari s'ha fet i finançat gràcies al programa ARMIF 2015 de l'AGAUR.

*********************************************

Millorar la formació de mestres: quines propostes tens?

Seminari de la UAB i Escola dels Encants de Barcelona, 14 de desembre de 2015. L'Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu de la UAB vam organitzar un seminari a l'escola dels Encants de Barcelona amb més de 40 mestres de 17 escoles per millorar la formació docent. Vam tenir a un dibuixant que va anar recollint totes les propostes que vam anar fent. Aquest seminari s'ha fet i finançat gràcies al programa ARMIF 2014 de l'AGAUR. (fotografies: Mequè Edo).