Publicacions

Exporta 16 resultats:
Autor Títol Tipus [ Any(Asc)]
Filtres: Autor is Quesada-Pallarès, C.  [Esborra tots els filtres]
2017
B. Espona-Barcons, Pineda-Herrero, P., Ciraso-Calí, A., i Quesada-Pallarès, C., «¿Es eficaz la formación en la Administración pública española?: evaluación de la transferencia de los aprendizajes con el modelo FET. », Revista Qrriculum, vol. 30, p. 31-48, 2017.
M. Fernández-de-Álava i Quesada-Pallarès, C., «Estrategias de aprendizaje del profesorado europeo: género y etapa educativa.», Bordón. Revista de Pedagogía, vol. 69, p. 67-81, 2017.
M. García-Carmona, Fernández-de-Álava, M., Quesada-Pallarès, C., i Miller, P., «Gender and leadership in Brazilian, Singaporean and Spanish Secondary Schools: an in-depth analysis based on the 2013 TALIS.», in Cultures of Leadership: Exploring educational leadership practice across cultures, London: Palgrave Macmillan, 2017, p. 121-148.
A. Ciraso-Calí, Quesada-Pallarès, C., i Rebollar-Sánchez, E. M., «In-service teacher training for VET institutions: the challenge of evaluation in Comunitat Valenciana (Spain)», in Vocational Education and Training in Sub-Saharan Africa. Current Situation and Development., Germany: Bertelsmann Verlag, 2017, p. 158-166.
M. Fernández-de-Álava, Quesada-Pallarès, C., i García-Carmona, M., «Use of ICTs at work: an intergenerational analysis in Spain. », Culture & Education, 2017.

Pàgines

Campus d'excel·lència internacional U A B