Docència a distància d'emergència. Anàlisi de les experiències i opinions del professorat i estudiantat des del departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social

TitleDocència a distància d'emergència. Anàlisi de les experiències i opinions del professorat i estudiantat des del departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social
Publication TypeReport
Year of Publication2020
AuthorsNoguera, I, J. Roca, S, Valdivia, P
InstitutionDipòsit digital de documents. UAB
Keywordsdocencia a distancia, estrategias docentes, experiencias de aprendizaje
Abstract

El confinament sobtat ha fet que haguéssim d'adaptar la nostra docència a la no presencialitat de manera ràpida, no planificada i sense els recursos tecnològics i pedagògics adequats. Malgrat això, el professorat ha mostrat una gran capacitat d'adaptació i innovació tot oferint solucions diverses per a cada una de les assignatures. Aquesta recerca recull les experiències i opinions del professorat del Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social i de l'estudiantat a qui li ha afectat l'adaptació de la docència durant el temps de confinament comprés entre març i maig

URLhttps://ddd.uab.cat/record/231272?ln=ca
Campus d'excel·lència internacional U A B