0
Título | Docència a distància d'emergència. Anàlisi de les experiències i opinions del professorat i estudiantat des del departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social |
Tipo de publicación | Report |
Año de publicación | 2020 |
Autores | Noguera, I, J. Roca, S, Valdivia, P |
Institution | Dipòsit digital de documents. UAB |
Palabras clave | docencia a distancia, estrategias docentes, experiencias de aprendizaje |
Resumen | El confinament sobtat ha fet que haguéssim d'adaptar la nostra docència a la no presencialitat de manera ràpida, no planificada i sense els recursos tecnològics i pedagògics adequats. Malgrat això, el professorat ha mostrat una gran capacitat d'adaptació i innovació tot oferint solucions diverses per a cada una de les assignatures. Aquesta recerca recull les experiències i opinions del professorat del Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social i de l'estudiantat a qui li ha afectat l'adaptació de la docència durant el temps de confinament comprés entre març i maig |
URL | https://ddd.uab.cat/record/231272?ln=ca |