Seminari Parentalitat Humana (UAB_UNAM)

Des de 2012 s'està desenvolupant a l'Institut d'Investigacions Antropològiques de la UNAM un seminari permanent en què es construeix una aproximació transdisciplinar a la parentalitat, dirigit per la Dra Margarita Lagarde i el Dr. Luis Alberto Vargas. En ell vam participar investigadors de diferents institucions mexicanes, investigadors francesos, investigadors la Universitat de Granada i investigadors de la UAB. En particular el getp-GRAFO ha participat de forma destacada en aquest seminari, des que va començar a gestar-se l’any 2010. El resultat últim serien quatre publicacions, de les quals ja s’han editat dues, corresponents als seminaris de 2012 i 2013. el seminari de 2014 es va realitzar a la UAB, i el tercer llibre, González Echevarría, A., Grau Rebollo, J. i Valdés Gázquez, M. (Eds) Parentalitat 3. Cultura, Parentesco y Parentalidad, pot consultar-se aquí o fent clic sobre aquesta imatge:

La sèrie completa de conferències del seminari es pot consultar aquí.