Qui som?

 

 

David Duran Gisbert. (Coordinador). CV. Doctor en Psicologia. Ha treballat com a professor d’ensenyament secundari. Ha fet formació de professorat sobre aprenentatge entre iguals i escola inclusiva. Actualment és professor del Departament de Psicologia de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona. David.Duran@uab.cat

Clara Bastart Jané. Graduada en Educació Primària (Universitat Autònoma de Barcelona). Actualment, és estudiant del Màster Interuniversitari de Psicologia de l’Educació (MIPE) i està fent les pràctiques i el Treball de Final de Màster al Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals (GRAI). clarabastartjane@gmail.com

Sergio Castillo Jaramillo. Graduat de Psicòleg (Universidad de Guayaquil d'Equador). Actualment, es estudiant del Màster Interuniversitari de Psicologia de l'Educació (MIPE) i està fent les pràctiques i el Treball de Fi de Màster al Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals (GRAI) i al Centro de Investigaciones y Servicios Educativos (CISE) de l'Equador, sota conveni entre la UAB i l'ESPOL. També ha realitzat formació a docents universitaris sobre identificació de Necessitats Educatives Especials. sergiocastillloj@gmail.com

Mariona Corcelles Seuba. Doctora en Psicologia i llicenciada en Filosofia. Assessora psicopedagògica. Professora del departament de Psicologia de l'Educació de la Facultat de Psicologia i Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna. Universitat Ramon Llull. Marionacs@blanquerna.url.edu

Sara Escuin López. Graduada en Psicologia, menció en anàlisi i intervenció psicoeducativa  (Universitat Autònoma de Barcelona). Actualment, és estudiant del Màster Interuniversitari de Psicologia de l’Educació (MIPE) i està fent les pràctiques i el treball de final de màster al Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals (GRAI). escuin.sara@gmail.com

Andrea Fernández Barros. Graduada en Música, especialitat interpretació – viola. Màster d’Estudis Avançats d’Interpretació musical (MEAI), especialitat de música clàssica i contemporània – viola. Màster de formació del professorat. Actualment, estudiant de Doctorat del programa d’Educació en especialitat de didàctica musical, plàstica i corporal, enfocat en l’aprenentatge entre iguals. Professora de viola i cap del departament de corda del Conservatori de la Diputació de Tarragona a Reus. afbviola@gmail.com

Marta Flores Coll. Doctora en psicologia de l’educació (UAB), llicenciada en psicopedagogia (UOC) i diplomada en magisteri (URL). Ha treballat com a mestra de primària i actualment és professora del Departament de Psicologia de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona. Fa formació de professorat sobre aprenentatge entre iguals i educació inclusiva. marta.flores@uab.cat

Montserrat Font Ureña. Llicenciada en Psicopedagogia i Diplomada en Educació Infantil i Educació Primària especialitat d’Educació Musical (UAB). Ha treball en diferents escoles d’educació infantil i primària. Actualment és mestra de primària de l’Escola els Convents de Martorell. mfontu@gmail.com

Maria González Jones. Graduada en Educació Primària (en anglès), menció en llengua anglesa (UAB). Ha treballat com a mestra de primària d’anglès a escoles concertades i públiques. A part, ha realitzat programes de voluntariat de reforç escolar i apoderament de dones a l'Índia i al Senegal. Actualment és estudiant del Màster Interuniversitari de Psicologia de l’Educació (UB, UAB, URL i UdG). mgjones94@gmail.com

Yusuf Isikoglu. Graduat en Educació Primaria (Universidad Autónoma de Madrid). Actualment és estudiant del Màster Interuniversitari de Psicologia de l’Educació (MIPE) i està realitzant les pràctiques i el Treball de Fi de Màster al Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals (GRAI). y.s.isikoglu@gmail.com

Ester Miquel i Bertran. Doctora en Psicologia. Professora associada del Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació de la UAB. Formadora i assessora psicopedagògica de centres d’infantil, primària i secundària, en aprenentatge entre iguals i educació inclusiva. ester.miquel@uab.cat

Chardy Naranjo Riffo. Professora General Bàsica (UCSC). Magíster en didàctica de la matemàtica (UCSC). Col·laboradora activa en projectes d'investigació sobre argumentació i formació docent a l'àrea de didàctica de les matemàtiques (UCSC, UCM, PUCV i Universidad de Chile). Becada a Xile per l'ANID, agència nacional d'investigació i desenvolupament a Xile per a estudis de màster a l'estranger. Actualment, estudiant del Màster Interuniversitari de Psicologia de l'Educació (MIPE). Experiència professional com a docent i coordinadora pedagògica del departament de matemàtica de la institució educativa DAEM talcahuano a Xile. chardyn@gmail.com​

Maite Oller Sànchez. Mestra d’educació infantil des de fa 25 anys. Cap d’Estudis del CEIP El Pi durant 6 anys i directora del CEIP Riera de Ribes durant 3 anys. Formadora en activitats de formació permanent del professorat. Membre de l’equip “Educació infantil” de l’ICE de la UAB. molle2@xtec.cat

Félix Quiñones Ramírez. Llicenciat en Educació i professor d'educació musical amb menció en direcció coral (UMCE, Xile). Màster en Musicologia, educació musical i interpretació de la música antiga (UAB). Actualment, estudiant del Doctorat Interuniversitari de Psicologia de l'Educació (DIPE). Experiència professional com a docent a primària i secundària, i ha realitzat voluntariat per a fundacions amb joves amb Síndrome de Down a Xile i Colòmbia. felix.qramirez@gmail.com

Julia Johanna Quiroz Macías. Graduada en Psicologia. Especialista en administració en salut, amb èmfasi en salut pública. Diplomada en Salut Mental a les institucions educatives. Màster en Pedagogia. Diplomada en Docència Universitària. Actualment, estudiant del Doctorat Interuniversitari de Psicologia de l'Educació (DIPE). Docent de Psicologia i Coordinadora de l'Escola Normal Superior de Villavicencio, Colòmbia. juliajohanna.quiroz@e-campus.uab.cat

Jesús Ribosa Martínez. Graduat en Educació Primària, menció en llengua anglesa (Universitat Autònoma de Barcelona), i Màster Interuniversitari de Psicologia de l’Educació (MIPE). Actualment, és estudiant del Doctorat Interuniversitari de Psicologia de l’Educació (DIPE), com a investigador en formació (UAB) a través del programa d'Ajudes per a la formació de professorat universitari (FPU). jesus.ribosa.martinez@gmail.com

Vanessa Haydee Valdebenito Zambrano. Doctora en Psicologia de l’Educació (UAB) i Directora del Departament de Ciències de l'Educació de la Universitat Catòlica de Temuco (Xile). Ha participat i dirigit projectes de recerca vinculats a l'aprenentatge cooperatiu, l’educació inclusiva i la interculturalitat, a més de ser docent en programes de postgrau, màster i doctorat a nivell nacional. Actualment, és membre del Centro de Investigación en Educación en Contexto Indígena e Intercultural (CIECI) i cap de línia del Centro Nacional de Desarrollo del Liderazgo Educativo (CEDLE). vvaldebenitoz@gmail.com

Anabel Vázquez Rivas. Doctora en Psicologia de l'Educació. Professora d’Infermeria a la Universitat de Barcelona des de fa 3 anys. Infermera a l’Hospital Moisès Broggi, Sant Joan Despí des de l’any 2010. Actualment cursant el Grau de Psicologia. Actualment també realitza sessions educatives sanitàries en Espais Familiars de Barcelona. anabel.docencia@gmail.com

Campus d'excel·lència internacional U A B