Tesis doctorals
- Contín, Silvia Andrea: La Formación Continua de los docentes alfabetizadores: la evolución de sus planteamientos didácticos de atención a la diversidad en el aula. Análisis de un colectivo docente de la Escuela Municipal 3 de Puerto Madryn, Patagonia Argentina, sota la direcció del Dr. Artur Noguerol.
- Tribunal: Gentil Puig Moreno, Institut Català de Recerques en Ciències Socials - U. de Perpinyà (president), Luci Nussbaum, Universitat Autònoma de Barcelona (secretària), José Ignacio Aguaded, Universidad de Huelva (vocal), Xavier Luna Batlle, Universitat Autònoma de Barcelona (vocal), Joan Pagés Blanch, Universitat Autònoma de Barcelona (vocal).
Treballs de recerca dirigits
- Llobet, Laura: Tasques de lectura en aules AICLE: expectatives docents i activitats dels aprenents. Universitat Autònoma de Barcelona, sota la direcció de la Dra. Luci Nussbaum (co-direcció amb Cristina Escobar).
Llicències d'estudi retribuïdes
- Barrull García, Mercè (2006). L'anglès a les nostres aules: una llengua per comunicar-se? Proposta per millorar l'aprenentatge de l'expressió oral a les aules (informe) idocuments annexos, sota la direcció de la Dra. Melinda Dooly.
- Barberillo Gesa, Mercè (2006). Estratègies per a l’aprenentatge de continguts botànics i ecològics mitjançant el francès. Adequació de recursos informàtics. Producció i utilització de les TIC (informe) i documents annexos, sota la direcció de la Dra. Luci Nussbaum.