Col·laboren amb el GREIP:
- Victoria Antoniadou, L'Universitat Europeu de Xipre, professora i investigadora en la cognició distribuïda i telecol·laboració.
- Ufuk Balaman, HUMAN Research Centre, Universitat de Hacettepe University, Turquia, expert en anàlisi de la conversa orientada a tasques en la interacció digital (en línia)
- Laia Canals, Universitat Oberta de Catalunya.
- Eva Codó, Departament de Filologia Anglesa i de Germanística de la UAB, especialista en les relacions entre llengua, immigració i exclusió social.
- Víctor Corona, membre del grup fins a 2013, especialista en identitats plurilingües.
- Francesca Helm, Universitat de Padova, Itàlia,especialista en comunicació intercultural i mediació digital.
- Georges Lüdi, Universitat de Basilea, Suïssa, expert en en anàlisi de la conversa d'interaccions plurilingües.
- Matilde Martínez Sallés, especialista en l'enfocament per tasques, el disseny i la posada en pràctica a l'aula de tasques d'interacció oral.
- Lorenza Mondada, Univertität Basel, Suïssa, especialista en interaccions plurilingües, en l’estudi de la multimodalitat en la interacció.
- Robert O'Dowd, Universidad de León, Espanya, especialista en la mobilitat digital.
- Adriana Patiño, (membre del grup fins al 2011), Southampton University, Regne Unit, especialista en sociolingüística etnogràfica.
- Alistair Ross, Jean Monnet ad personam professor, Comissió Europea / London Metropolitan University, Regne Unit, expert en economia de l'educació i política educativa
- Randall Sadler, University of Illinois at Urbana-Champaign, EUA, especialista en el paper dels mons virtuals en els processos d’ensenyament i aprenentatge de llengües.
- Paul Seedhouse, University of Newcastle, Regne Unit, especialista en la comunicació a l’aula i en contextos professionals.
- Olcay Sert, Universitat de Hacettepe University, Turquia / Universitat de Mälardalen University, Suècia, expert en anàlisi de la conversa aplicat a contextos d'aprenentatge de llengües
- Steve Thorne, Portland University, EUA, especialista en la teoria de l’activitat i en l’aprenentatge mediat per les tecnologies a l’aula i fora de l’aula.
- Constanza Tolosa, The University of Auckland, Nova Zelanda, especialista en l'ús de les tecnologies per a l'educació en llengües.
- Vincenza Tudini, University of South Australia, especialista en l'anàlisi de la interacció digital.
- Virgínia Unamuno, (membre del grup fins a 2011), CONICET, Argentina, especialista en educació plurilingüe en context de minories lingüístiques.