En procés

Tesis doctorals en procés:

  • Bakri, Ola Nagi Ramadan: Learner autonomy of Arabic speakers in EFL online courses (títol provisional), amb codirecció de la Dra. Melinda Dooly i la Dra. Dolors Masats.
  • Cruz Forero, Luz Dary: Material didáctico y estrategias autóctonas: apropiación del componente cultural en la enseñanza de una segunda lengua y extranjera (títol provisional), amb direcció de la Dra. Dolors Masats.
  • Davitova, Nuria: Building bridges: Exploring group roles in multimodal telecollaborative intercultural exchanges (a case study of a group of second and third year university students) (títol provisional), amb direcció de Dra Melinda Dooly, Dr. Randall Sadler (University of Illinois Urbana Champaign) i Dra. Anna Czura (UAB).
  • Kruszynska, Klaudia: Upscaling linguistic landscaping for 21st century competencies (títol provisional), amb codirecció de la Dra. Melinda Dooly i la Dra. Anna Czura.
  • Llanes Velasco, Mª del Socorro: Innovación y competencias digitales docentes en la formación inicial del profesorado, amb direcció de la Dra. Dolors Masats.
  • Marjanovic, Jelena: An Ethnographic Inquiry into Autonomous Learning of Preservice Language Teachers in Multimodal Telecollaborative Exchanges  (títol provisional), amb direcció de la Dra. Melinda Dooly. 
  • Gómez-Delgado, Oscar Mauricio: English as an International Language in Colombia: Experiences of teacher education in the expanding circle (títol provisional), amb direcció de la Dra. Emilee Moore.
  • Miaomiao Zhang: Les narratives digitals en l’ensenyament i aprenentatge de llengües estrangeres (títol provisional), amb direcció de la Dra. Emilee Moore.
  • Montesinos Parrinello, Raúl: El discurso «global», la construcción discursiva del Otro y la re-creación de los hechos: el caso de la exposición del paro antiminero aimara en Perú, amb direcció de la Dra. Amparo Tuson Valls.
  • Pratginestós, Cèlia: Desplegament de la competència interactiva dels aprenents d’un institut de secundària a partir de la participació en propostes didàctiques basades en l’enfocament per projectes (títol provisional), amb direcció de la Dra. Dolors Masats.
  • Vallejo, Claudia: Practices of Plurilingual Socialization and Pluriliteracies in an After-School Reading Program  (títol provisional), amb codirecció de la Dra. Melinda Dooly i la Dra. Emilee Moore.
  • Verdú, Gemma: Multilingual education: Training executive functions to improve multilingual language acquisition and accuracy (títol provisional), amb direcció de la Dra. Emilee Moore.
  • Wu Jiabi: Exploring the Usability of Virtual Reality and Augmented Reality in Second Language Acquisition (títol provisional), amb direcció de Dra. Melinda Dooly i Dr. Randall Sadler (University of Illinois Urbana Champaign).

 

Campus d'excel·lència internacional U A B