En procés

Tesis doctorals en procés:

  • Alburquerque, Diego: Use of translanguaging pedagogy to improve writing skills of Latin American students in Ireland (títol provisional), amb direcció de la Dra. Emilee Moore.
  • Bakri, Ola Nagi Ramadan: Learner autonomy of Arabic speakers in EFL online courses (títol provisional), amb codirecció de la Dra. Melinda Dooly i la Dra. Dolors Masats.
  • Ana Castro Paiva. Sustainability at the heart of 21st century language learning: Project-based learning as a tool to transform societies (títol provisional), amb codirecció de la Dra. Melinda Dooly i la Dra. Júlia Llompart.
  • Cruz Forero, Luz Dary: Material didáctico y estrategias autóctonas: apropiación del componente cultural en la enseñanza de una segunda lengua y extranjera (títol provisional), amb direcció de la Dra. Dolors Masats.
  • Davitova, Nuria: Building bridges: Exploring group roles in multimodal telecollaborative intercultural exchanges (a case study of a group of second and third year university students) (títol provisional), amb direcció de Dra Melinda Dooly, Dr. Randall Sadler (University of Illinois Urbana Champaign) i Dra. Anna Czura (UAB).
  • Gómez-Delgado, Oscar Mauricio: English as an International Language in Colombia: Experiences of teacher education in the expanding circle (títol provisional), amb direcció de la Dra. Emilee Moore.
  • Kruszynska, Klaudia: Upscaling linguistic landscaping for 21st century competencies (títol provisional), amb codirecció de la Dra. Melinda Dooly i la Dra. Anna Czura.
  • Llanes Velasco, Mª del Socorro: Innovación y competencias digitales docentes en la formación inicial del profesorado, amb direcció de la Dra. Dolors Masats.
  • Li, Peichen: Análisis del discurso en el aula de chino como lengua extranjera: estudio de caso sobre interacciones profesor-alumno durante la ejecución de actividades didácticas (títol provisional), amb codirecció de la Dra. Melinda Dooly i la Dra. Helena Casas-Tost.
  • Mont, Maria: Necessitats formatives digitals docents i docència virtual (títol provisional), amb codirecció de la Dra. Dolors Masats i la Dra. Melinda Dooly.
  • Pratginestós, Cèlia: Desplegament de la competència interactiva dels aprenents d’un institut de secundària a partir de la participació en propostes didàctiques basades en l’enfocament per projectes (títol provisional), amb direcció de la Dra. Dolors Masats.
  • Torres, Juddy: La falta de representación del estudiante universitario como autor y su indicendia en la producción escrita de textos argumentativos en la educación superior (títol provisional), amb direcció del Dr. Xavier Fontich.
  • Troncoso, Marcos:  La relación entre la enseñanza y aprendizaje de la gramática y la composición escrita (títol provisional), amb direcció del Dr. Xavier Fontich.
  • Verdú, Gemma: Multilingual education: Training executive functions to improve multilingual language acquisition and accuracy (títol provisional), amb direcció de la Dra. Emilee Moore.
  • Yu, Xiaoting. Building a Virtual Learning Community for Teacher Education by Observing and Assessing the "VALIANT" Project (títol provisional), amb codirecció de la Dra. Melinda Dooly i Dr. Xavier Fontich.
  • Zhang, Miaomiao: Les narratives digitals en l’ensenyament i aprenentatge de llengües estrangeres (títol provisional), amb codirecció de la Dra. Emilee Moore i la Dra. Júlia Llompart.

 

Campus d'excel·lència internacional U A B